Pluppmor skrev 2008-04-01 20:46:50 följande:
Little lady in red: tackar! vad kul.november 2007: tror simmet är 8 ggr. De kanske startar en till grupp senare i vår.Känner igen mig i att sömnen blivit sämre. Tidigare sov Algot 20-03 el 05 innan han åt och sov vidare till 7 eller 8. Nu vaknar han 3 ggr per natt och vill ha mat. Skulle testa ersättning ikväll, men det ville han inte ha. Hur gör du Elisha? Är det du eller Robban som ger ersättning? Niklas jobbar kväll så lotten föll på mig och bröstet var mer intressant...Algot har fått sin första smakportion idag, mangopré, smaskens!
Det är Robban som ger ersättningen, men jag har gett det en gång och det gick också bra.
Nu har vi råkat ut för en förkylning så både jag, Saga och Elmer är krassliga. Usch vad jobbig förra natten var, Elmer var så himla snorig och täppt och vi hade inga näsdroppar. Han vaknade var 10:e minut mellan 24 och 2 och sedan fortsatte han att sova ganska så oroligt. Stackars liten, men det verkar bättre nu för vi har inte behövt ge honom av dropparna vi köpte idag och han sover som en liten gris
Vi kommer inte på träffen eftersom vi inte vill riskera att smitta ner hela gänget