Bvc idag, kul å se hur an gått upp, alltid lika spänande. har inte varit dit på 2,5 vecka.'Tror att han vägen 4kg nu i alla fall
elelr han borde nog göra det.
Tog oxå en promenad igår, det var juh så härligt väder, men jag gick redan vid 9 när jag fört hampus på dagis, tänkte att det annars inte går att gå här på lompis om det hinner börja smälta, dom e' juh så förbaskat dåliga på att ploga gångbanorna här. man har fåt svära ett antalgånger när det kommit snö å bara man tänkt gå till ica har juh varit en fajt med barnvagn.
Idag när vi var till dagis, så pekade en av barnen på pontus å frågade om vi köpt han? å när jag svarade nej, så blev hon jätte fundersam å undrade hur vi då fåt tag på han?! vad ska man svara???!!! blev så stäld så,kom bara ut från mig att vi fått han på sjukhuset. då säger hon :jaha kan man hämta små bebisar där?! jag: ne inte riktigt, men först har bebisen varit i min mage å sen hjälpte doktorn mig att ta ut han. barnet: jaha, men hur kom bebisen in i din mage?! just då kom en fröken å räddade mig å tog henne på frukosten. vad små barn kan vara söta