• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Vi köpte våra på Wedins. Svarta allvädrisar, billiga och mycket bra.

• maritmedm
    Annamus skrev 2008-04-01 12:48:33 följande:
    Vi köpte våra på Wedins. Svarta allvädrisar, billiga och mycket bra.
    Vi har nog samma då kanske, de är himmla lätta oxå. Verkar jättesköna.
  • madigan

Ikväll ska jag på riddardubbning på Vitberget. Tycker de är så fränt!
    Min dotter ska dubbas bla.

• hally

Hittade till slut på AvenySko, Viking - de är jättelätta och fina, känns som bra foder inuti. Bra och mjukt mönster under så att de inte ska vara så himla halkiga.
    På Wedins hade de nästan slut allt, fanns en låda för 99kr/par men bara stoooora stövlar eller flickiga i rätt stl Nog för att jag har en del genus-tänk i huvet men jag köper inte rosa stövlar med glitter och flygande små flick-änglar på nya till han. Hade storasyster haft dem innan och han hade velat ha dem, så visst

madigan: Spännande, hur kommer det sej att hon ska dubbas?

• madigan
    hally skrev 2008-04-01 15:26:02 följande:
    Hittade till slut på AvenySko, Viking - de är jättelätta och fina, känns som bra foder inuti. Bra och mjukt mönster under så att de inte ska vara så himla halkiga. På Wedins hade de nästan slut allt, fanns en låda för 99kr/par men bara stoooora stövlar eller flickiga i rätt stl Nog för att jag har en del genus-tänk i huvet men jag köper inte rosa stövlar med glitter och flygande små flick-änglar på nya till han. Hade storasyster haft dem innan och han hade velat ha dem, så visst madigan: Spännande, hur kommer det sej att hon ska dubbas?
    alla gör det i 4:an eller 5:an
  • Mochride
    madigan skrev 2008-04-01 14:09:02 följande:
    Ikväll ska jag på riddardubbning på Vitberget. Tycker de är så fränt!Min dotter ska dubbas bla.
    Spännande Det låter kul
  • maritmedm

Vilket underbart väder det var igår!!!! Hade kunnat vara ute hela kvällen om det inte vore för att Mirjam blev less.

• hally

Ja underbart väder var det och alla barnens kläder var plaskblöta när vi skulle hämta dem med bil =/ Fick dra av lillen kläderna för det rann ur dem...inge kul att ha i bilen, och antagligen inte på sej heller

Hjälp!
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31329883.html

• varfördåför

jag vart tvugen att bita ilons stövlar då de var en st för små, men de hade slut "pojk" stövlarna på obs, så jag bytte till "flick" stövlar.. (svarta med nå vitt mönster på) men runt helastöveln där nere vid sulan går en rand som är knappt två cm bred och den är rosa.

kommer hem med stövlarna o förklara at dte inte fanns några andra, ilon gillar stövlarna, de är 40kr billigare (59:- ) men daniel stenvägrar, pojken ska inte ha rosa stövlar

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-02 10:45:05 följande:
    jag vart tvugen att bita ilons stövlar då de var en st för små, men de hade slut "pojk" stövlarna på obs, så jag bytte till "flick" stövlar.. (svarta med nå vitt mönster på) men runt helastöveln där nere vid sulan går en rand som är knappt två cm bred och den är rosa. kommer hem med stövlarna o förklara at dte inte fanns några andra, ilon gillar stövlarna, de är 40kr billigare (59:- ) men daniel stenvägrar, pojken ska inte ha rosa stövlar
    Hahaha, han har säkert haft en del tjejgrejer själv då han var liten
Svar på tråden ***Skelleftetråden***