österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Håller med ms17 - Scrapaddicted är bäst! Månag av de butiker som jag handlade från i början har lagts ner nu. Har faktiskt inte handlat från så många av de som finns listade där. Men www.stellas.se har jag handlat från nyligen.
ÅÅå jag å sku vill buri scrappa. Bare en ska finnas tid till det. Har ni alla startat en kurs eller har bara börjar scrappa hemma???..När man ser andras scrappadebilder så ser det inte så svårt ut...Jag skulle vilja göra en första året bok om lilleman.
Michella:
Jag har int gått nån kurs så jag vet int riktigt va jag ge mig in på! Man måst väl bara ta o prova sig fram lite, det behöv väl int va så avanceat i början
Mjauen: ja e väl bara ti prov se fram... har du beställt ett startpaket från hobbyrummet.se när du beställde??
Dom har väl mycket i scrapp väg på tiiimari har jag för mig? Eller är det billigare att beställa från internet??
Jag har gått en kurs nu, alltså 2 år efter att jag började scrappa. Det var nu inte riktigt nödvändigt i det här skedet, men jag gick den mest för att träffa andra scrappare + att läraren gärna ville att jag skulle komma med. Och det var riktigt kul!
ere dyr frakt härifrån?
måst man registrer sig eller nå fö ti beställ?
hitta masssssor me fint...
www.scrapaddicted.se
Michella:
Jag köpt ett kit fån Clas Ohlson o så kompletterar jag me lite papper o dekorationer från hobbyrummet.
millami, du behöver inte rigistrera dig för att beställa där. Frakten blir ganska dyr från alla svenska butiker... speciellt om du beställer papper eftersom de är skrymmande så det kommer ett tillägg för det. Minns faktist inte vad jag har betalt i frakt därifrån men dyrare än från finska butiker är det nog. Som jag skrev tidigare så är det en fördel om du kan betala med visakort för då slipper du åtminstone bankens avgift
. Kanske du hittar någon att sambeställa med när det är så många nya scrappare på G
.
ms17
joo, ja har visa så e ju bättre då...vet int om ja iss beställ papper tycker he finns så mycki bra papper som duger åt mig ännu i di finka butikerna men men....ja får nu siii....
joo, om nån eintressera av å beställ därifrån kan vi no beställ tisammans... ![]()