• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Tjohooo! Postgubben ringde just på dörren och hade med sig ett STORT paket från USA! Det innehäll bara papper, men det var en hel hög. Ungefär 120 st om jag minns rätt! Synd att jag inte hinner scrappa nå idag, ska just fara till stan på kaffe med en annan scrapkompis.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

missgoldie
    wow
    jaaa villlll å ha sååå mycki papper...
    ska du kanske på kaffe me petra? du får hälsa henne isåfall...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Jo, det var meningen att jag skulle på kaffe med henne, men hon messa just att hon ör sjuk så det blidde inget. Funderar vad jag ska göra nu - fara till stan och gå i affärer, fara och handla mat eller scrappa? Tycker det är lite jobbigt att gå i affärer med vagnen och egentligen behöver jag inget heller. Tråkigt att fara och handla mat, men det ska ändå göras idag så det är väl lika bra att göra det nu då. Sen kanske jag får scrappa lite då Agnes sover på eftermiddan.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

anton vakna just å ja ha städa...så nästa gång han går å sov så blir d å scrappa här me...

Lycklig Mamma till Anton
  • Millami

missgoldie
    va kostar annars frakten från usa på såde mycki papper?

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Frakten blev ca 35 dollar, så det var nog en hel del. Men om man beställer för över 75 dollar så får man rabatt på frakten, men det gjorde jag inte den här gången. Tror jag beställde papper för runt 60 dollar.

• ms17

Det måste ju vara som julafton att öppna ett så stort papperspaket MissGoldie

Jag fick också ett litet paket idag, hade beställt en del nya alfabeten från finska butiken Paperikierre. Så nu har jag lite nya röda, rosa, blåa, svara och vita... skoj!

• Amelié77

ms17 - jo, det är nog nästan bättre än julafton faktiskt

• ms17

Jag städade upp på scrap-bordet i helgen och konstaterade att jag har en miljon olika saker som jag nog borde använda nu innan jag beställer något mera... ändå är det hela tiden något man saknar

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd