• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Millami

ms17
    tack, själv e ja int såde jätte nöjd me den meeeen int kan man ju va nöjda me alla...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

ms17 - jag köpte den från Heinikka, kostade 358 euro. Men det var specialpris (only for me) Nu tar hon emot beställningar, men den kostar 388 nu.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • mjauen

Nää, jag va ju ti tiimari i fredas o kolla men int visst jag att det va rea Men var har di dom där albumen ni pratar om? Jag har bara tittat där i början på höger sida, finns det mer grejer nån annanstans?

• mjauen

Fina LO:s förresten!
    Har gjort klart min andra nu i helgen men har inte lyckats få nån bra bild av den. Måste prova pånytt nu ikväll o lägga in den på min sida.

• Amelié77

Albumen brukar vara längre in i butiken på Tiimari. Där de vanliga albumen finns.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Karina 80

Hej!

Åh, tack så jätte mycket för era tips!! Jag märker att det mognar mer och mer med tiden ju mer jag surfar och försöker lära mej. Var till bibban just och lånade en bok. Så bara det får mogna en stund till kanske jag är redo för en beställning. Kan annars tipsa om en adress jag hittade idag i en tidning på jobbet: www.slojd-detaljer.com
    Jätte fina LO´s ni gjort; imponerad!!!

• Amelié77

Jag får hem Slöjd-detaljers katalog, men jag läste nånstans att de tar 9,90 i frakt + 3,90 extra avgift. Hutlöst! Så jag beställer nog inget därifrån fast jag hittade några saker jag skulle kunna tänka mig.

• Millami

ha å kolla på slöjd-detaljer att man sku kuna beställa därifrån nånting..hittade nog nå smått å gott...men som missgoldie sa....skit dyr frakt....

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd