• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mjauen

Jo, det löns väl nog i längden då om man scrappar mycket.
    Nu ska jag se om jag sku få planera en ny LO!

• ms17

MissGoldie, jag får väl nog tyvärr bara drömma om en silhouette...

Jag fick nya numret av scrapbooking m.m idag och där fanns skrivet om olika stans-apparater.... Jag har bara hunnit bläddra snabbt i den ännu men såg att det fanns massor med fina LO's där och en del intressant läsning Kvällen räddad...

• Amelié77

ms17 - vad var det nu igen en prenumeration på tidningen kostar? Jag har nog mailat och frågat dem, men jag minns inte. Tyckte i alla fall att det var för dyrt då. Men jag skulle nog gärna vilja ha tidningen...

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

sku också vila beställa på en tidning...

nu ha ja fått hem lite alfabeten som ja had beställt...
    å så ha ja just beställt efter foton...så hoppas ja har tid å scrappa då dom kommer sedan.....

Lycklig Mamma till Anton
  • ms17

När jag beställde den i januari ifjol var det 780 svenska kronor för ett år till Finland... men sen ändra de ju om den till dubbelnummer så då var det väl så att man skulle få 12 nummer så ännu är jag på samma prenumeration. Jag har varit i valet och kvalet om jag ska ta en ny prenumeration då den här går ut, för den är ju ganska dyr... men tillika finns det så mycket bra i den så inte skulle jag vilja sluta heller.

• Amelié77

Ja, jag tycker också den är bra. Jag har läst 2 nummer. Jag önskar att de kunde ta in den till nån butik här i Vasa så man kunde köpa lösnummer. OK; det blir ju dyrare, men man behöver inte betala hela summan på en gång då. De säljer ju engelska scraptidningar så nog tycker jag de kunde ta in en svenska också. Jag försökte fråga på Suomalainen men de påstod att de inte kan påverka vad som säljs där, det bestäms i Hesa

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • mjauen

Förökte ju planera en ny LO, men kom fram till att jag måste ha mer papper! Får bli en tripp till stan imorgon o kolla om jag hittar nåt. (ska aldrig mer köpa prickigt papper )

• Amelié77

mjauen - jag fick just en massa prickiga papper i paketet jag beställde från USA. Jag älskar prickigt!

• mjauen

MissG: Då kan du få mina! Nä, men no ska jag väl få nå ordnig på dem...
    Har di förresten nå scrapgrejs på NiruNaru? Kanske nå dekorationer?

• Missalibabagirl
    mjauen - Prickiga papper är ju fina

När ni stämplar..tvättar ni stämplarna med något medel sen eller bara med vatten/diskmedel?

Fina Lo's ni har gjort..var in och kikade på dom
    Mamma till Moa
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd