österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Hej på er!
Åhh, ni bara beställer och beställer. Själv vet jag inte ALLS vad jag ska beställa...det finns ju sååå massor med material. Men kanske det finns nåt sånt där "startpaket"!?
karina80
istan finns d iallafall sånadär färdiga kit....både på ohlssons å på tiimari...
ja börja me he..men känns ganska fort att ja vila ha nå annat material också....
så ja börja beställa från hobbyrumme...tycker ja e en bra sida iallafall som nybörjare...
fö de finns int sååååååå myyycki att välja mellan, alltså no finns d men int liksom 100sidor att gå igenom....å så har hon no ganska mycki olika saker....å enkel sida...
ja ha bara beställt därifrån än såläng ja....men nu känns e lite som ja har allt va ja vill ha därifrån...sku vila vidja vyerna liksom ![]()
Millami: Ok, jag kanske borde starta med ett sånt paket! Vad går ett sånt paket löst på i ???!!
karina80
hmmm, minns int va hede ja köpt från tiimari kosta men he va billigare än hede från ohlssons men e va lite mindre saker me i he...
hede ja köpt från ohlssons så kosta 20 euro...å där fanns he papper, dekorationer, sax å album å jaa lite allt möjligt....
tyckt ja bäst om...
millami: Jo, ja fick d idag
O så va ja ti stan idag o köpt lite mer småplock o framkalla mera bilder så nu tänkt ja böri på bara Albin somnar. Sitter o kollar runt lite på nätet så ja får nå ideér.
mjauen
va kul....
hoppas du tycker d e roligt.....
Kul mjauen att vi blir flera scrappare här
Jag har inte haft tid att göra några LO's de senaste dagarna men tänkte småningom göra någon från julen. Och så har jag fantiserat om att få gjort ett babyalbum åt dottern också fast det är tre år sen hon var baby
, började scrappa först då hon var över ett år och kom mig aldrig för att göra babyalbumet då...
om nån här e intresserad av en PIF så kolla min blogg...
millamis-scrapbooking.blogspot.com/
välkomna å vara med!
Jo, kul är det! Men vilken tid det tar!! Blev just klar med min allra första LO
Är faktiskt ganska nöjd.
www.familjeliv.se/hem/mjauen/gallery/php3uqcn2.jpg
Nu ska jag stupa i säng, natti natti!
Jättefin LO mjauen! Man skulle definitivt inte tro att det är din första!