• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mjauen

Tack! Jag hade nog lite problem i början men sen var jag o shoppade lite mer pynt o då fick jag det att funka. Men jag är lite missnöjd över bokstäverna jag köpte från hobbyrummet. Det är nästan inget klister på dem så dom hålls knappt fast!

• ms17

mjauen, är det bokstäver med en sammetsyta?? Jag har precis samma problem med dem, håller som bäst på med en jul-LO men bokstäverna spärrar upp i alla ändar så jag får väl nog tvinga fast dem med glue-dots

• mjauen

ms17: Jo, det är precis dom! Fina men jobbiga O jag som inte har nå gluedots...

• Amelié77

Jag hatar också de där sammetsalfabetena Grrr! Jag har satt extra lim på dem för att de ska hållas fast. Men nu kommer jag knappast att använda dem längre, har ju min silhouette nu Och så luktar bokstäverna illa också, tycker ni inte det?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • ms17

Två nya råkade jag ha i kameran så nu finns de i galleriet om ni vill kika
    De är "Oskar" och "Två månader".

• ms17

Oskar är förrsäten gjord enligt veckans skiss på SWE-bloggen...

• mjauen

MissG: Jag tycker oxå att de luktar lite läskigt!
    ms17: Va fina! När jag ser era LO:s blir jag riktigt köpgalen, bara måste ha mer fina grejer att pyssla med!

• ms17

mjauen, ja visst är det en hobby som gör en köpgalen... Fast hur mycket man skaffar sig så är det hela tiden något nytt man "behöver"

• Amelié77

Oskar-LO:n var ju bara fööör snygg! Jag måste nog scrappa den skissen också, det var så fint upplägg på det hela. Du skickar väl in den till swe bloggen?

mjauen - jooo, det är så det börjar. Man vill ha allt man ser på andras LO:s. Snart shoppar man minst lika mycket som man scrappar (om inte mer) Generad

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • ms17

Nää, inte brukar jag komma mig för att skicka in dem.... jag bara snor skisser här och där och så åker alla LO'n rakt i albumet . Det var verkligen en kul skiss att jobba med.

Nu börjar jag ha slut på foton så jag måste ta och framkalla lite mera. Jag har ett vanligt album vid sidan om åt båda barnen och då jag beställde första omgången foton åt Oskar glömde jag att pricka i att de skulle förstoras så att de vita kanterna kom bort.... och jag är så pedant så jag beställde nya då jag märkte att de hade vita kanter på sidorna. Så hittills har jag jobbat mest med dessa felbeställda

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd