• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • ms17

Jättefin första LO mjauen! Du är verkligen duktig för att vara nybörjare .

• mjauen

Tack tack alla! Har ett par till på G men har inte ritigt tid att scrappa förrän på kvällen.

• Millami

ha å mena scrappa ida bara anton far ut å sova nu på eftermiddan..an sover så kort stund på förmiddana så man hinner int riktit börj me nå då...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Jag börjar ha slut på foton att scrappa nu, så jag borde gå igenom alla foton från januari och februari och bestämma vilka som ska scrappas. Sen ska de behandlas lite i datorn innan "framkallning" så det tar ju ett tag. Så jag vet inte om det blir nåt scrappat för mig den här helgen. Gubben jobbar dessutom till kl 18 idag så jag har inte riktigt tid heller Han jobbar nästan aldrig helg nå mera, men jag blir sååå sur då han måste göra det nån enstaka gång.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

har också bara några enstaka foton kvar så borde å gå genom va ja ska framkalla å göra d också....kanske nästa vecka...får si vi börj ju me renoveringen då också å lytten sååå...
    kanske int har tid å scrappa nå då....

sambon jobbar också ida..men borde koma om nån timme.....sköööönt!

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

Hej!

Idag har jag suttit och tagit bort röda ögon på alla fotografier i mina mappar på datorn...är ännu inte färdig!! Picasa 2 heter gratis programmet jag hittade och jag är jätte nöjd med det. Hoppas det blir lika bra när de framkallas. Hittade nog ett annat också, GIMP, men det var för invecklat för en amatör Tänkte jag skulle göra månadsbilder av Anton + viktiga ögonblick när jag börjar på med mitt scrappande!

• Amelié77

Vad bra att du fick det att funka, Karina80! Jag har inte testat nån sån där penna, men jag tror nog resultatet blir bättre om man gör det på datorn.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • mjauen

Apropå nåt annat...Jag tror jag såg din man idag på stan, MissGoldie. Jobbar han som väktare?

Jag tror nog oxå att det är bättre att fixa röda ögon på datorn, än en sån där penna. Fast jag har inte heller provat nån...

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd