• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • ms17

mjauen, jag tycker den var riktigt bra

Jag håller på med en jul-layout till sonens album men har helt kört fast med hur jag ska få inklämd någon text på den... det tycker jag oftast är det svåraste!

• Missalibabagirl

Synd att ni missade Tiimaris erbjudande! Ledsen 
    Jag hade syrran att ta album åt mig från Vasa..själv brukar jag vara till Kokkola Tiimari och det verkar som dom har mera scrapbookingsaker där än i vasa?
    I Kokkola Tiimari hade dom 7 olika album att välja mellan sist jag var dit!

Har någon av er "klätt" över ert album med tyg eller papper eller något annat för att göra det finare?

Nu ska jag gå in och kika på era LO's

Mamma till Moa
  • Amelié77

Jag ska scrappa framsidan på två av mina album eftersom de är tråkigt beigefärgade. Men jag har inte kommit mig för ännu... Tänkte nog klä dem med papper och några dekorationer, men inte för mycket. Det måste ju tåla att man håller i det också.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Amelié77

358 euro, så det är ju ganska dyrt. Men jag satsar hellre på den än en Quickutz tång med alfabeten och andra dies. Då kommer man LÄTT upp i många hundra euro och så har man ändå bara de alfabeten man köpt. Nu kan jag skära ut vilket alfabet jag vill från datorn och i vilken storlek jag vill. Plus en massa andra figurer och mönster.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd