• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Karina 80

ms17: Tack för ditt svar! Beställde lite olika lim...så jag ska nog klara mej nu. Hade lite i skåpet från förr också när jag fixat våra förlovnings-tackkort. Eller undras om de blir gamla...??

Fick en massa foton jag beställt från Ifolor idag!! Så nu har jag nog att scrappa hoppas jag!! Bara att vänta på mina två paket nu då!!

Ha det bra!

• Ankicharlotta

Här har ni en nybörjare på scrapping, som länge tassat runt å kikat på era LO:s och som tycker ni gör sååå fiina grejer!!!
    Har som sagt just börjat scrappa själv å har ett litet bevis i mitt galleri om nån är intresserad av att kika. Ge gärna ris eller ros...

• Missalibabagirl

ms17 - Hur länge tog det förrän du fick beställningen från Skaparlusten? Och vad blev frakten?
    Vi är 7 st som nu håller på och beställer därifrån så vi får allt i ett paket så frakten kan ju inte bli så dyr då heller

Mamma till Moa
  • mariem

välkommen ankicharlotta, roligt med flera här på tråden! Jag var inne o kikade på din LO, jättefin, inte skulle man tro att du just har börjat!

• Karina 80

Yes, snart ska jag hämta ett paket på posten!!!

Välkommen med Ankicharlotta!

• ms17

Missalibabagirl, om ni håller er under 1 kg har de fast frakt till Finland på 75 kronor. Min beställning klarade den gränsen. Det tog lite över två veckor för mig att få paketet men då var det några papper som de inte ännu hade i lager då jag beställde, annars hade det kommit fortare.

Jag hämtade ut mina två paket igår, en del nya fina papper och massor med olika thickers Och så cropper hopper för pappersförvaring men dem har jag inte ens hunnit packa upp ännu...

• Karina 80

Fick mitt paket från Hobbyrummet igår. Alltså, vilken snabb leverans!!! Ok, jag hade inte beställt så mycket heller, men ändå...Nu väntar jag bara på min större beställning från Heinikka
    Men idag ska vi bort hela dagen, så det får nog bli tills jag har fått allt material...då får jag göra klar min första och börja på en ny!!

• Karina 80

Åhhh, jag som hade sett fram emot att få scrappa lite svartvita foton från vår förlovning idag...hade nästan planerat hela LO´n i huvudet redan...MEN, så har jag varit tvungen att sitta och kämpa med en arbetsansökan och en CV idag istället!! Nåja, kan ju hoppas på jobbet iaf., scrappa hinner jag vel sedan...

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd