österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Har förresten också Cropper Hopper för pappren o jag tycker de är suveräna. Lite ostadiga känns de, men de duger bra!
Godmorgon!
Jag kollade igår kväll beställnings villkoren på Hobbyrummet/Henikka/Paperikierre. Tydligen ingen minimi summa man måste handla för, men paperikierre hade högre frakt på mindre paket...Så jag tror jag kommer att göra en beställning från alla de tre ställena.
MissGoldie: Snygga LO´s!
Fina LO:n MissG! Den med klappa händerna har jag sett tidigare (mina favoritfärger) men Full fart var riktigt lyckad i sitt vågade färgval!! Synd jag inte visste du skulle beställa från Heinikka, har en liten beställning på gång dit idag o skulle gärna ha delat frakten.
Jag försöker utmana mig själv med att använda pastellfärger nu, men tycker det är svårt. Tycker sidorna blir att se så bleka ut...
Hur får ni in Smiley märket i texten förresten?
pyzzlan
ja sku ju vila gör en beställning därifrån...
så vi kan kanske dela frakt?
Jättefina LO:s ni har gjort allihop!
Pyzzlan: du måst ha med näsan oxå! : - ) (fast utan mellanslag)
Millami: Det går ju jättebra. Hur skall vi organisera det? Är det många artiklar du vill ha eller? Om inte så kan du väl lägga in dem i min inbox så beställer jag dem på samma gång.
pyzzlan
nee ja ska int ha sååå mycki grejer...
ja kan inboxa dig lite senare ida vilka grejer jag skall ha....
vet ju int om du vet vem ja e? men ja vet ju no vem du e ![]()
Vet nog vem du är... Meddela senare idag, så beställer jag ikväll.
pyzzlan
ok, ja skicka just meddelande till dig här på inboxen....
så du får beställa sen då du har tid... ![]()
...nu får jag faktiskt skärpa till mig med min shopping, skickade just iväg en beställning till skaparlusten. Papper kunde inte ens jag hitta nån motivering att köpa, fick ju just ett gigantiskt papperpaket från lifetimemoments, så nu blev det stämplar och dekorationer- och så slank det med en cropper hopper också. Det är ju så roligt att shoppa!
Scrapträffen i helgen var jätterolig, det är så kul att träffa andra scrappare! Kanske vi skulle ordna en träff från denna tråd nångång senare...?
Jag har inte fotat de LOs som jag gjorde på träffen än men jag uppdaterade bloggen nu med 3 gamla LOs, in och kika om ni vill!
www.mariasscrapblogg.blogspot.com