• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Millami

muminmama
    joo, ja fråga i en annan tråd å där va d en som tipsa om dendär...

Lycklig Mamma till Anton
  • Ankicharlotta

kikar in hos alla på era nya LO:s, jättefina!!!
    håller på med en ny LO, får se om jag hinner få den klar idag annars blir det en annan dag.. blir snart tokig då jag aldrig hinner scrappa, lilla L sover minimalt på dagarna...

• Samaste

Ankicharlotta - vad häftig punkar-LO! Jätterolig! De andra var också snygga.

• Amelié77

Jättefina LO:s ni visat upp de senaste dagarna! Själv har jag inte hunnit scrappa nästan nåt alls eftersom Agnes börjat gå! Hon går och går och går - och faller ibland Så jag måste hålla koll å henne hela tiden, går inte att sitta stilla vid köksbordet så länge hon är vaken.

Jag har i alla fall hunnit fixa lite foton som jag ska framkalla. Skickade efter några foton till min mamma från Ifolor och jag gillade verkligen deras kvalitet och färger. Och snabb leverans var det också! Så nu ska jag skicka efter lite nya foton åt mig själv också. Men vet nån hur ofta de brukar ha specialpriser? Då jag beställde förra söndagen hade de morsdagsrabatt så ett foto kostade endast 0,10 euro. Men nu är det normalpris 0,19 euro igen. Snål som jag är skulle jag ju gärna vänta tills nästa rabattkampanj, men jag vet inte alls hur ofta de brukar ha såna. Nån som vet?

• Missalibabagirl

MissGoldie - Jag beställer alltid från ifolor och har aldrig betalat mer än 0,10€/st
    kampanjerna har dom nog ofta..1 gång i månaden

Ska ta och kika på era LO´s nu

Mamma till Moa
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd