österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Nytt i min blogg; LO's + ett kort...
-> niinasscrapsida.blogspot.com/
Hur och var förvarar ni era scrapbook material???Beställde en maaaaaaaassa från heinikka nu igen...Får nog snart leva på bara knäcke och vatten
Kolla in denna länk....(hoppas den funkar)
images.google.fi/imgres&imgrefurl=swescrapbook.blogg.se/frvaringscraprum.html&h=533&w=400&sz=47&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=YAXakEw1qldd9M:&tbnh=132&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3Dscrapbook%2Bf%25C3%25B6rvaring%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN
Där kan man snacka om att man har skrapat ihop en heeeel deeel scrapbookingmaterial
Äh,,funka int...Men nu:
swescrapbook.blogg.se/frvaringscraprum.html
Ja visst har folk grejor! Jag trodde jag hade mycket och var frestad av ett sånt där scrap-skåp som också fanns i länken du skickade, Zozzo. Sen flyttade jag över alla mina scrapsaker i ett ikeaskåp/skrivbord och inte ens det blev helt fullt, så scrapskåpet hade nog varit liiite för mycket. Här finns också många foton av folks förvaringslösningar och scraprum:
scrapbook.com/gallery/scraproom/0/-1.html
Och här är mitt IKEA-scrapskåp/skrivbord. Funkar helt ok, men skulle gärna ha en större yta att jobba på. I höst ska vi flytta och då har jag reserverat en hel vägg för min hobby :)
scrapbook.com/gallery/source/188659/scraprum1.jpg
Hej!
Jag kunde bara inte låta bli att göra min LO om Antons dop klar igår innan jag for på möte. Tänkte ju bli sen till mötet pga. det!!!
Så nu finns den i mitt galleri här på FL. Kika gärna in och ge ros och ris!!
Snygga bilder på hur folk har samlat sitt material...jag drömmer om att få inreda mitt hiobbyrum i sommar på semestern. Men vi ska ha fixat två terasser på utsidan och en del annat, så vi får se vad tiden räcker till. Så känner jag på mej att det inte kommer att bli scrappat så mycket nu i sommar, då vill man ju vara ute och göra annat skoj.
bloggen uppdaterad..
millamis-scrapbooking.blogspot.com/
Ja-a, allihopa tycks ha ordning o. reda när det gäller förvaring av scrapsaker!
Åtminstone Samaste (o. så vet jag att Missalibabagirl också har det snyggt o. prydligt)
Jag kan bara drömma om det som ni länkade till!
Mina scrapgrejor ligger i en stor låda huller om buller på bastulaven o. cardstocken/pappren i en annan låda bredvid. Och själva scrappingen sker på köksbordet
Utrymmes-/förvaringsbrist i vår lilla 2:a!!
Zozzo87: Slapp inte in o. titta på dina LO's igår kväll, skall försöka på nytt nu idag... Någon annan som har slö dator??
Kanske dags för en ordentlig vårstädning dvs. tömma allt "skräp" från datorn...
Karina80: Fint att du hade med ett foto på sonens dopklänning. (Själv hade jag också tänkt få med det på min dop-LO men fick inte rum för det för jag valde istället att ta med en lite längre journaling). De vita blommorna som fanns i bakgrunden gjorde din LO "levande"
Fin LO!
Millami: Snygga kort - stämplen tycks va populära!
Muminmama - Om du skulle se "scraprummet" nu skulle du nog inte tycka samma sak
(snyggt och prydligt) Är nog mest kaos här nu..allt har lämnat framme efter senaste beställningarna och har inte ens lust att ordna upp
Nu har jag kikat på era nya LO's och igen en gång kostaterat att alla gör så fint!! ![]()