österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
muminmama...Slapp du in?? zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
Ojjj va fiina LO.sar du gör hela tiden *avis*
Alla ni andra gör också fina Lo.sar...
NUU har jag en egen lilla scrapvrå...I SKRUBBEN!!!!
Hahaha...Men jag blev helt nöjd...Mysigt värre...
Ska nog ta några kort sen...
Nu ska jag lägga mig...Tar på krafterna att städa...Shit kl e snart 1 på natten...:-O ZzzZzzzzz....
Btw Samaste tack för tipsen o fin scrapvrå...
Nu har jag kikat in hos så många av er utan att lämna några kommentarer så jag skriver här i stället
Ni är såå duktiga allihopa!! Önskar att jag hade mera tid nu också så jag skulle få scrappat något men det är nog bara att konstatera att den här årstiden ska jag inte hålla på med sånt
Kanske det kommer någon regnig dag så småningom...
Zozzo, jag har också min scraphörna i en skrubb numera... skönt att i allafall ha ett bord där man får breda ut sig och sen stänga dörren så ingen annan behöver se på röran
MissGoldie, lite OT men jag satt just och surfade runt och hamnade in på din scrapblogg... började se på listan över hur många besökare du haft från olika länder... ganska intressant
T.ex kan man ju nog undra hur någon från Saudi Arabien hittat dit
Dina LOs verkar vara populära världen över
ms17 - jaaa du, jag har också funderat på hur vissa människor hittat dit. Men jag tror att de hamnar där av en slump, kanske man kan hitta länken nånstans på blogspots startsida eller liknande. I don´t know
Uppdaterade just bloggen missgoldies.blogspot.com/
Uppdaterat... Inte så nöjd med LO:n,,men d får duga
zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
Go´kväll!!
Tack till er som gillade min dop LO!
Jag blev verkligen nöjd med den själv också. Fast fotona hade blivit lite fel när jag redigerat dem och framkallat. Men jag kom på ett bra upplägg på LO´n ändå.
Idag har jag varit till Vasa och shoppat. Var in till Tiimari och köpte lite material, bl.a. ett kit med papper och dekorationer och så mitt första album.
På MiniMani hittade jag en mönstersax där man kunde byta ut de olika mönsterdelarna (fanns vel 5-6 olika mönster). Testade den lite just och den var riktigt bra. Så imorgon hoppas jag att jag hinner med lite scrapping när Anton sover.
Jätta snygga LO´s ni gjort Millami, MissG och Zozzo87!! Roligt att se hur olika stilar vi alla har.
Uppdaterad IGEN
Jag med mina blommor
zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
Zozz87: Snygg LO igen!! Har du gjort blommorna själv??
Dagens LO finns i mitt galleri. Lämnade lite tomrum eftersom jag vill lägga till lite text ännu...men det är min svaga sida. Jag tycker inte om min handstil, så skrivandet bara lämnar till senare!!
Men nu hinner jag inte mera idag. Anton vaknar snart. Ska passa på att städa lite på scrappbordet så länge.