• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Karina 80

Har 2 LO`s på G nu, men jag hann inte få dem klara idag. Anton sover bara 2h på dagen nu, så det känns som man inte hinner med nåt mera. Hade lite dålig fantasi idag också, mina tankar fanns på annat håll märkte jag...En blev en vinter LO och den andra om hans dop...tala om kontraster...men jag ska försöka få dem färdiga i helgen istället. Ska på möte ikväll, så jag hinner inte då.

• mjauen

Var en sväng till stan o såg att de fått in lite nytt material till Tiimari. *tips*
    Jag köpte dock inget. Har ju just fått en hel del nytt från heinikka o nu behöver jag mer foton.
    Fina grejer ni gjort allihopa!

• Amelié77

Här scrappas det inte alls nu Hinner helt enkelt inte. Agnes sover bara 1,5 h på dagen och på kvällarna när hon lagt sig brukar jag oftast hamna framför TV:n. Dessutom har jag inga roliga foton, måste absolut framkalla fler snart. JAg längtar till den dagen då Agnes blir så stor så hon kan sitta med mig vid köksbordet och pyssla. Fast då får man väl å andra sidan inte ha sina saker i fred

mjauen - vad var det för saker som hade kommit in till Tiimari?

• Pyzzlan

Håller med dig MissG. Oskar sover 1,5-2 h på dagen och nu har nätterna varit litet bökiga (inte Oskars fel faktiskt) så jag är helt slut. Jag klarar inte av att vara kreativ alls då jag är övertrött. Är så sugen på att scrappa och scrappar i huvudet men längre än så kommer jag inte. Man undrar varifrån en ettåring får så mycket energi då man själv har så litet???

• Missalibabagirl

Jag har inte scrappat sen påsk..tror nog att det blir ganska lugnt över sommaren..finns ju så mycket annat att göra nu

Mamma till Moa
  • mjauen

MissG:
    Jag hann inte kolla så noga, men åtminstone några såna där färdiga paket med papper o dekor. Jag var egentligen på jakt efter en ram o sen träffade jag på en bekant så jag hann inte titta nå närmare på vad de hade.

• Millami

va också ti tiimari ida men ja fassna int för nåt de hade just nu...

Lycklig Mamma till Anton
  • mjauen

Fick just Tiimarireklam i lådan o där fannas nog några intressanta grejer. Ska se om jag hinner fara dit imorgon efter parkrundan.

• Samaste

Jaa... vad är det med dessa små som sover så lite nu för tiden? Det är samma sak här, från att ha sovit fyra timmar sover hon nu bara 1-2. Jag är ändå och "vilar" mig på jobbet några timmar varje dag, men nu är också jag helt utmattad, och SJUK i rygg och axlar. Har ändå scrappat lite på kvällarna i stället för att titta på teve, men kan hända jag får ta en paus och börja jumppa i stället.

Puffar bloggen i alla fall!
    ejdern.blogspot.com

Nu ska jag titta på era en liten stund.

• Naana

Oj länge sen jag varit in här nu. Har haft scrappaus men skall försöka komma igång igen. Har också bestämt mig för att laga en scrapbloggl, även jag , så småningom. Skall hålla scrappkurs för nybörjare i februari-mars 2009 så borde börja göra lite mera alster att visa.

Mamma till världens gosigaste pojke, Nico född 27.7.2006.
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd