österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
nytt i bloggen! www.mariasscrapblogg.blogspot.com
Blev inspirerad av bilderna av alla prydliga scraprum och visar nu upp mitt totalt ICKE- prydliga sätt att scrappa
Mariem - menar du att du sitter på golvet och scrappar?
Det gör ont i min rygg bara jag tänker på det
Fina LO:s var det i alla fall - bröllops-LO:n är verkligen snygg! Fint foto och fina bokstäver på titeln. Vad är det för bokstäver?
Jep, sitter alltid på golvet. Brukar nog ibland börja med att sitta vid bordet men jag brer ut mig mer och mer och till slut är allt jag vill ha nerflyttat till golvet så då är det bara att flytta sig själv ner dit också
Bokstäverna var färdigt tryckta på pappret, så det var bara att montera dit fotot i princip, hittade pappret på Panduro för en tid sedan, det finns en hel serie med liknande stil (jag har ett album också från samma serie om du minns hur det såg ut?)
Fina LO:s allihop!
Mariem: Du är inte ensam om att ha det obekvämt då du scrappar. Själv står jag böjd över sängen o det tar verkligen på ryggen! Inte konstigt att jag inte scrappar så mycket...
Jag har nog ett skrivbord, men det står i Albins rum o eftersom jag oftast scrappar på kvällarna då han sover kan jag inte sitta där.
Dessutom tror jag inte jag skulle rymas där heller så jag skulle väl få flytta ner på golvet precis som du i alla fall
Fint jobbat allihopa! Mariem, ditt bröllopsfoto är så fint! Och snyggt ihopsatt lo. Jag har också scrappat på golvet, men det håller inte min rygg för i längden heller. Bra plats dock så som man breder ut sig...
Jag har också uppdaterat, både nya digitala och en vanlig!
ejdern.blogspot.com
Skön söndag allihopa!
Jag har faktikst hunnit scrappa litet i helgen, men inget som är helt färdigt ännu. Då jag väl blir inspirerad blir det ofta flera LO's parallellt och då tar det alltid ett tag innan de är klara.
Har iallafall lagt upp några gamla godingar i galleriet för ett tag sedan när jag kom mig för att fotografera dem (tycker fortfarande det är urjobbigt o svårt att få dem raka).
Karina 80: Jaa,blommorna har jag gjort själv...För mitt paket med blommor från Heinikka har ej kommit ännu...Så vad gör man??Joo man gör blommor själv...
hehe...
FIIIINA LO:sar allihopa
Bilddagboken uppdaterad!
mjauen1.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
nu har jag kikat in hos er alla och kan bara säga; jättefina LO:s allihopa!!
har lite paus i scrappandet just nu, dels är sambon bort nästan alla kvällar så jag hinner int gör nånting och så är det så mycket annat på gång just nu..
Nåjaa kanske ja kommer igång med scrappingen nu småningom efter en lååång paus. Beställde just allt för mycket papper från LifetimeMoments o skall ännu beställa lite thickers från nån mera lokal affär. Måst nog säga att jag inte är så imponerad av LM, då jag äntligen efter två timmar hade gått igenom alla papper o skulle se på dekorationer o alfabet så var ju 90% slut. Suck, men pappren beställde jag för med en nyfödd om 6 veckor o en liten son på nästan 2 år lär jag inte orka gå igenom många sidor för att köpa papper. Ush vad det kommer bli dyrt det här nu....ångest....