österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Yes Mariem, CS är mörk rosa/violett. Ganska vågat för att vara jag - right!
Jättefina kort du har gjort, vilken kul idé att göra det formatet. Fotot på Noel i keps är alldeles underbart!
Jättefina kort ni gjort!!!
Finns några nya kort på min sida nu också... niinasscrapsida.blogspot.com/
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m32636407.html
välkomna in och rösta.. ![]()
Två nya....zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
ny LO i galleriet, gjord för en skissutmaning men som jag glömde skicka in mitt i all morsdags-yra...
Ännu en ny LO...
zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
Fiin LO Anki
Synd att du inte hann skicka in den...
zozzo
va fiina LO`s ![]()
Hej på er!
Idag hoppas jag att jag hinner scrappa nåt när Anton sover. Njuter ju av min lediga dag idag!
Zozzo87: Jätte fina LO´s. Får man fråga vad som hänt din pappa??
Hoppas han blir bra iaf.
Ankicharlotta: Fin LO. Jag tror jag hamnar att shoppa mera papper snart.
Jag har bara vågat mej på ljusa pastell färger hittills, men jag blir så avis på er som gör så fina med lite mörkare papper och starka färger.
Fast jag blev helt frälst i pappren som var lite marmorerade på nåt vis, som jag använt i många av mina LO´s som jag har i galleriet. Jag tycker det ger med liv och att vanliga helfärgade blir så strikta och tråkiga. Fast det beror kanske på min stil...Nån annan som gillar såna papper?
Vad duktiga ni har varit! Zozzo jag gillar din tvillings LO den är enkel men alldeles tillräcklig. Ankicharlotta jag gillar färgerna i din o blomuppsättningen på din Millami.
Har ett paket på gång från Paperikierre men väntar att de skall få in några nya alfabeten ännu. Oskar skall ju bli en miniuggla på dagis i höst och Sassafrass Lass råkar ha ugglepapper i sin kollektion just nu så jag kunde ju bara inte låta bli att beställa av dem