Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Stackare, illamående är inte kul. Det har jag sluppit. Hade du så med sonen också? Hoppas det släpper när du passerat 12 v.
Tack alla! Nu far vi snart och kollar hur bebben mår. Ses förhoppningsvis om ett par dagar och då kanske jag kan komma med lite "dansk"-bilder också och inte bara OT-text.
Shoppa väl!
God kväll i tråden. Nu har Gustav äntligen kommit. I tisdags morse tittade han ut så det var riktiga värkar när jag skrev här i måndags kväll.
Det var ingen liten kille som kom ut 5030 gram och 58 lång!!! Men allt gick bra och vi kom hem igår. Vi fick stanna kvar lite extra för att se att han fick i sig bra med mat (behövs på bebisar över 5 kg). Så kan det gå när man får gå över tio dagar
Hinner nog inte läsa ifatt i tråden, men har kollat in alla fina barn i BT.
Tack
Ja, inte så liten direkt, men vi tycker förstås att han är liten.
Oj vad ni skriver i den här tråden.
Det enda jag har shoppat hittills idag är en syskonvagn. Det lär nog behövas till och från dagis framöver.
Galgar hämtar jag också gratis från HM. Jättebra.
Funderar på några Molo-byxor till Gustav från Matador. De blå-blårandiga. Hur är de i storleken?
Sitter och ska köpa en ny skötväska från Gaia & Ko. Fnular på om det inte ska bli en rosa. Jag har en vagn som är beige med svart liggdel (syskonvagn) och en som är svart och platina. Det skulle väl fungera? Och så har jag två pojkar, men jag är ju tjej