• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag är lite off.. hinner nästan aldrig läsa tillbaka . .. plus amningshjärna. Tur att jag inte behöver så stor då. Max 74 om de skulle va väldigt små i storlek, annars räcker nog 68.

Duntoffla skrev 2008-05-21 12:43:06 följande:
    Helle skrev 2008-05-21 12:41:01 följande: Åhh, den här gillade jag. Finns den någonstans i Sverige?www.aeblemoster.com/product.asp 240...Det var just den vi diskuterade Den kommer in på Poppilopp men är redan slut i större storlekar.
  • Helle

Duntoffla: perfekt. 10 kg hoppas jag verkligen inte att han väger i sommar redan

• Helle

Så söta barn i BT. Var bara tvungen att slänga in några bilder på mina småttingar också.

• Helle
    Duntoffla skrev 2008-05-21 20:52:33 följande:
    Jättefina bilder på barnen! Vad fin den där Mala-suiten var!
    Tack! Den är verkligen superfin. Tänkte matcha storebror med tröja
  • Helle

Tack!

Buttelina skrev 2008-05-22 18:46:48 följande:
    Helle: helt undebart söt din lilla grabb är
    jompa skrev 2008-05-22 18:48:20 följande:
    Säger som ovanstående, så fin han är Helle
  • Helle

Har köpt en grönrandig t-shirt (Katvig) till Philip till sommaren. Vilka shorts blir snygga att matcha med?

• Helle
    ängeln83 skrev 2008-05-23 20:00:34 följande:
    Hej flickor Nu är vi hemma och allt är som vanligt igen, jag åkte tillbaka till sjukhuset kl 9 imorse, dom tog bort nålen i handen på skrutt, och sen fick vi åka hem. Skrutt var precis lika glad som vanligt, så det blev lite bugga åkning i köpcentrat Han ääälskade verkligen vagnen, sambon också
    Vad skönt att skrutt mår bättre igen. Det lät inget roligt

Fin tröja i BT. Hur är den i storleken? Vill också ha
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-05-23 20:06:26 följande:
    Nae, det var inget roligt alls, skönt att det är över nu Vilken av tröjorna menar du? Den röda eller gröna?
    Hihi.. såg bara den jag ville se Den gröna Småfolktröjan menar jag.
  • Helle

Kikar in en kortis men jag antar att alla är ute i solen

I a f, Ej Sikke Lej, hur är de storleksmässigt. Är nutty och ugglorna lika i storlek el skiljer det sig?

• Helle

Zvartaliljan: Fin Maia i fin tröja

Jag skulle behöva shorts till sonen. Gärna enfärgade bruna o så gärna några andra roliga. Var hittar man?

• Helle
    loveliva skrev 2008-05-26 09:33:19 följande:
    God morgon! Försökte lägga in bilder i bt nyss, men det hände ingenting Får försöka om en liten stund.Såg att någon efterlyste helbruna shorts, och jag såg på Lindex stl 56-80 på t3b2
    åh det var jag, men  jag behöver till storkillen, typ 98.
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2008-05-26 09:46:39 följande:
    var det någon mer som ville vara med på blomman till vår sjuka vän? Jag tänkte sätta mig o skriva kortet nu nämligen. Idag får hon veta om/när det blir operation...stackaren fick tillbringa hela mors dag i en sjukhussäng
    Jag. Kan du pinga mig hur jag fixar pengar till dig?
  • Helle

Loveliva: måste bara säga att din dotter är bedårande Och så fina kläder förstås!

• Helle

Molo lagersalg låter trevligt, men inte så genomförbart med en 3 veckors. Å inte kan jag skicka syster heller som bor i Malmö då hon är borta den helgen. Typiskt. Det jag främst skulle vilja leta efter är kläder med de blå stjärnorna på vit botten. Kan det överhuvudtaget finnas? Innan man försöker få köphjälp nån annanstans

• Helle

Jättefin son och suit!

CamillaJ skrev 2008-05-26 14:21:02 följande:
    La in bild på nya fina suiten
  • Helle

Anar att det kan va så. Verkar va supersvårt att få tag på bara för att jag kommit på NU att jag vill ha det.

Buttelina skrev 2008-05-26 14:22:17 följande:
    det fans inte alls förra gången... tror inte att det finns denna... men är inte säker så klart
  • Helle

Jösses vilken butik är det? Låter som en dröm... är du där och shoppar varje dag?

Vilka märken har dem? och är det vårnytt också?

Tjejtriss skrev 2008-05-26 14:26:19 följande:
    Vilken färg/strl ska du ha? De säljs ut med 70% rabatt i min butik, likaså shortsen..
  • Helle

Det skulle nog ja va Om inte mannen sa stop.

Tjejtriss skrev 2008-05-26 14:35:32 följande:
    Haha, nej, det är jag inte. Bara ibland.. De har svart, vitt och lila tror jag av det med ugglorna på..
    Fick idag hem en body från EST som jag norpade när de hade erbjudande. Ida T. Blir perfekt till Gustav om ett tag. Mannen frågade vad det var och när jag inte sa nåt så frågade han om jag inte ens kom ihåg vad jag shoppat Klart jag gör Man vill ju bara inte berätta allt... Det är nackdelen med en man som jobbar hemma och gärna kollar posten.
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2008-05-26 18:57:02 följande:
    Godkväll! Ska ta o läsa igenom tråden för de senaste timmarna nu...Maia tittar på teletubbies.Fick tråkigt besked från Maugu. Cystan måste opereras bort  Hon svimmade i halvsittande läge idag! Hon bad mig hälsa ett stort tack för blomman (de är snabba på interflora )Åh vad jag hoppas att allt går bra...det är så läskigt sånt där när det kommer så plötsligt också. Och så den lilla bebisen o tänka på med...inte bra med svimmandet   och huja...tanken på att någon ska borra i hennes huvud...huuuu jag sitter här med kalla kårar bara vid tanken.   
    Nej, vad ledsen jag blir. Jag hoppas allting kommer att gå bra. Håll oss gärna uppdaterade om du får veta något mer.

Kom pengarna?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9