Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Jag är lite off.. hinner nästan aldrig läsa tillbaka . .. plus amningshjärna. Tur att jag inte behöver så stor då. Max 74 om de skulle va väldigt små i storlek, annars räcker nog 68.
Jag är lite off.. hinner nästan aldrig läsa tillbaka . .. plus amningshjärna. Tur att jag inte behöver så stor då. Max 74 om de skulle va väldigt små i storlek, annars räcker nog 68.
Duntoffla: perfekt. 10 kg hoppas jag verkligen inte att han väger i sommar redan
Så söta barn i BT. Var bara tvungen att slänga in några bilder på mina småttingar också.
Supersöt Ava
Tack!
Har köpt en grönrandig t-shirt (Katvig) till Philip till sommaren. Vilka shorts blir snygga att matcha med?
Kikar in en kortis men jag antar att alla är ute i solen
I a f, Ej Sikke Lej, hur är de storleksmässigt. Är nutty och ugglorna lika i storlek el skiljer det sig?
Zvartaliljan: Fin Maia i fin tröja
Jag skulle behöva shorts till sonen. Gärna enfärgade bruna o så gärna några andra roliga. Var hittar man?
Loveliva: måste bara säga att din dotter är bedårande Och så fina kläder förstås!
Molo lagersalg låter trevligt, men inte så genomförbart med en 3 veckors. Å inte kan jag skicka syster heller som bor i Malmö då hon är borta den helgen. Typiskt. Det jag främst skulle vilja leta efter är kläder med de blå stjärnorna på vit botten. Kan det överhuvudtaget finnas? Innan man försöker få köphjälp nån annanstans
Jättefin son och suit!
Anar att det kan va så. Verkar va supersvårt att få tag på bara för att jag kommit på NU att jag vill ha det.
Jösses vilken butik är det? Låter som en dröm... är du där och shoppar varje dag?
Vilka märken har dem? och är det vårnytt också?
Det skulle nog ja va Om inte mannen sa stop.