• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag köpte brun-vita velourjackor på Matador. Men det kanske inte precis var det du var ute efter?

Som tur är ligger en heldräkt i skåpet och väntar också tills bebis blir större, nästan helt oanvänd då jag fick en ny precis innan sonen växt ur storleken (reklamation)

mortillsju skrev 2008-04-25 12:56:28 följande:
    Vart har du hittat det brun/vita?? De är mina favoriter med!!
  • Helle
    Angelinah skrev 2008-04-25 12:58:32 följande:
    Men ååå!! Gud så spännande Hoppas de kommer igång inatt då   *avskyr övertid* Gick över 13 dagar med Ida å de kändes som en livstid!!  *hemskt*
    13 dagar.. då kommer jag att dö. Då kommer ju bebisen att vara minst 5 kg säkert (sonen var 4,5). Håller också tummarna för i natt.
    mortillsju skrev 2008-04-25 13:01:14 följande:
    Jag samlar på mig lite olika plagg i den randen! Jag ska kolla in den! tack för tipset.Bebisen kommer alldeles snart juh! Underbart!
    Ja men då måste du ju spana in matador. fanns byxor också i randen men bara storlek 62. Hoppas nu de finns för då kommer barnen att bli så fina på kvällarna i sommar
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-04-25 13:13:18 följande:
    jag håller också tummarna för dig! HA SEX ikväll
  • Helle

Jag har aldrig haft några av deras plagg, men varit sugen. Hur stora är kläderna. Är 60 som en 62 el 56 tro? Är sugen till bebis som aldrig vill komma ut.

snigelina skrev 2008-04-27 08:11:18 följande:
    Svea Star har lagerrensning! Jag är såå sugen på att köpa Mulle-byxor, men MÅSTE låta bli. Aaargh
  • Helle
    maugu skrev 2008-04-27 09:17:57 följande:
    Toppen-då blir min son superglad-han älskar sällskap..när kommer ni?Tänk var roligt om inte alla var så utspridda-vilka kul mamma-barn träffar det skulle kunna bli..
    Det vore ju jättekul!

Tack för storlekstips. Då kanske man skulle slå till på en rallyoverall - borde väl va perfekt att dra på på sommarkvällarna, eller nu om bebisen blir en jätte
    Igår köpte jag ju dock brun-randig velourjacka från Matador, men bebisen kan väl ha flera kläder??
  • Helle

Ja visst smutsar de ner sig.. man kan ju få en liten kräkis igen.

BF var igår så det är ju nära nu, det är bara det att bebis inte verkar inse det. Har lite mol/mensvärk nu, men det blir väl inget det heller (lite OT).

Vi vet inte vad det blir men den svartvita rallyoverallen kan man väl ha till både tjej och kille på sommarkvällar och nu i vagnen?

maugu skrev 2008-04-27 09:32:14 följande:
    Klart bebisen kan ha mer kläder-herregud-det vet väl ALLA att små bebisar är de som smutsar ner sig mest-mer än 1-åring som lärt sig äta?!Ironi..ja, Rallyoverallen är fin-sneglade på den oxå men inser rationellt att man får vänta lite tills det närmar sigVet ni vilket kön det blir eller är det överraskning?Åh, vad spännande att det ändå är så nära...
  • Helle

Nu slog jag till på rally-overallen. Märks det att jag längtar efter bebis. Det var ganska länge sen jag var så här aktiv på shoppingsidorna.

• Helle

Nej, ingenting.... Börjar tröttna på det här nu. Vill ju att vår bebbe ska komma ju...
    Tack för tummarna, det verkar behövas.

CamillaJ skrev 2008-04-28 11:54:48 följande:
    Helle : Inget nytt idag heller.. Håller tummarna!
    Fick mina kläder från matador idag, snabbt och bra. Ska prova på sonen så fort han får lust. Bebben och han kommer att bli såå fina. Älskar brun-vit katvig.
  • Helle

God morgon

Fungerar det att maila Matador. Gjorde det i måndags och har inte fått svar än. Vet att det varit lite helg, men de borde väl ha haft öppet något, eller? Vill byta ett plagg som jag köpte och vill ju helst inte att det ska ta slut. Tror ni jag ska ringa i stället? Så svårt att veta var bara nu när de har två butiker.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9