-
Tackar! Ska fundera på saken över natten.Buttelina skrev 2008-03-28 21:50:53 följande:ja, den är såå fin den filten. jag hade blivit skitglad om jag hade fått den det tar ca tre dagar efter du betalt (oftast)Vet du i vilka shoppar man kan hitta filtarna. Speciellt plastisock och Mairo Zoo. Elefant vet jag inte vad det är?? Och småfolk har jag bara sett typ en, men vill gärna se fler.Ettis78 skrev 2008-03-28 21:52:25 följande:Jag har också letat efter snygg cool filt och dessa är några jag hittat. Lundmyr, en tunn och en tjockare finns. Bra med svart/vitt för det passar ju både tjej och kille och broderade hjärtat är så fint.Gallerfilt i underbara färger från Liten Jag. Har en turkos till sonen och han älskar den. Varm när det är kallt och sval på sommaren. Sen har Plastisock roliga mönster på sina filtar. Sen har ju Mairo Zoo och Elefant som filtar om man gillar de mönstrena.Sen såg jag att Småfolk hade filtar om jag inte har fel?
-
Ska in och spana på Me & I. Vet du var jag kan hitta småfolks filtar?gosmamman skrev 2008-03-28 21:53:45 följande:Me&i eller småfolk
-
Tack! Ska spana.
Buttelina skrev 2008-03-28 21:58:59 följande:luckylittleme har småfolk filtarna -
En OT fråga, men jag vet att många av er använder Lindex velourbyxor. Jag är på jakt efter de gula i storlek 56, men det är helt slut på våra två Lindex. Ska man tro att dessa kommer in till affär igen?
Sen, vad ska man ha för typ av jacka till en bebis som snart ska födas (BF 26 april). Räcker det med någon liten velourjacka el ska man ha en fleece. Tips?
Ni är så snygga allihop och unga. Man får ju nästan ångest när man tänker på hur man ser ut. Rynkorna börjar synas.... och dessutom 14 kg extra m bebis. -
Vad brukar en Katvig velourjacka kosta? Och hur är dem i storleken?
-
Tusen tack!
Fantastiska Skatt skrev 2008-04-08 17:26:22 följande:ny i butik brukar ligga på 289:- , lite dyrare i de större stl. tycker de är helt normala i stl, min son har 80-86 i de flesta tröjor och han har 80 i velourjackan och det kan han ha ett tag till! -
Tänkte fråga er en liten OT fråga (får läsa tillbaka i tråden om allt som hänt idag senare).
Jag ska ha ett litet klädparty hemma i morgon. Vad skulle ni vilja bli bjudna på för fika el liknande i samband med ett sådant? Har helt stillestånd i huvudet. -
Oj vilka bra tips. Får se vad jag orkar med. Man är ju inte helt smidig med två veckor kvar till BF. Det är på em jag ska ha träffen så det kan väl passa med det mesta
terezita skrev 2008-04-12 16:25:18 följande:åååh jag skulle vilja bli bjuden på snacks.. chips med dipp... morotsstavar, gurk stavar, ostbågar och läsk!!lillronya skrev 2008-04-12 16:30:17 följande:Å vad gott! Det har jag aldrig tänkt på.Jag brukar bjuda på mackor om det är på kvällen eller kaffe o kaka på eftermiddan.terezita skrev 2008-04-12 16:46:38 följande:och så kan man göra pizza och klipa i snacksbitar... jummy.. mackor e inte heller helt fy skam... ojoj va hungrig jag blev o maken har inte satt igång med middan förrens nu!! -
Hänger också på och svarar
Vad heter Du?
Helena
Vad jobbar Du/ har Du jobbat med?
Administratör och egen företagare
Vad har Du för utbildning?
Universitet
Hur många barn har Du?
1 plus 1 på gång
Ålder på dem?
22 mån och BF 26 april
Vart bor Du?
Örebro
Bor ni i villa/lägenhet/radhus?
Villa
Hur gammal är Du?
33
Hur gammal är din sambo/man?
35
Har ni husdjur? Vad i sånnafall?
Nej
Vad kör ni för bil?
Audi -
Tack för tipsen med fikat till klädpartyt. Det blev lyckat (utan hembakt), och förhoppningsvis blir det fler i framtiden