Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Tack! FIck inte till det via firefox men det gick med explorer.
Var bara tvungen att visa min lilla påskkyckling, trots att Moonkids inte är danskt. Och bara därför så slängde jag med lite danskt också
Tack! FIck inte till det via firefox men det gick med explorer.
Var bara tvungen att visa min lilla påskkyckling, trots att Moonkids inte är danskt. Och bara därför så slängde jag med lite danskt också
Tack! Japp, senaste. De är helt underbara. Älskar färgerna. Man blir liksom glad Och längtar efter vår!
Visst köpte du en gul jumpsuit? Ja de är superhärliga. De har dock varit så tokiga i storlek till sonen. 74/80 precis på gränsen och 86/92 för stor i vintras (och då är han ändå nästan 90 cm), så det har inte blivit någon sån till honom .... än ....
Många tycker ju att Moonkids är väldigt smala i modellen, men jag (och sonen hoppas jag) gillar att de är lite långsmala. Sen har jag fallit för knickerserna också till sommaren. De ska jag ha. Fast det kanske är lite tidigt att tänka på nu när det toksnöar ute
Ni kanske har skrivit det och jag har missat, men var köper ni puma och adidas på nätet? Om ni nu köper på nätet....
Det hoppas jag också verkligen Annars får vi prata lite med posten.
Oj vad det skrivs i den här tråden. Har varit på konferens i flera dagar och inte hunnit titta in.
Stor kram till er som förlorat era barn. Det är ju inte utan att man tänker på hur det ska gå nu när det bara är några veckor kvar.
Jag tänkte höra med er om ni har någon nicklista för Tradera. Har inte shoppat där på ett tag (förutom en ej sikke lej body som kom hem med fläckar ) och vill gärna veta vilka som är pålitliga att handla av
Börjar få lite stress nu över att jag inte shoppat något till bebis, typ. Vill ju ha en fin filt och lite roliga kläder.
Kan ni snälla hjälpa mig. Vill hitta någon/några fina filtar till bebis (vet ej ännu om det är en kille eller tjej). Vad har ni för förslag?
Mitt lindex är så himla utplockat. Hittar inget där.
Hur är Villervalla? Så svårt att se färgerna på deras hemsida när de bara har skisser. Håller e färgen sen (har för mig att jag läst om att de kan se urtvättade ut?)
Kollade precis på den filten. Den skulle ju va underbar att ha med till BB Ska kolla på min lokala affär om de har fått in den, annars får det väl bli beställning från Villervalla. De skriver att de levererar inom 10 dagar. Brukar det ta så lång tid? Fast det är klart, bebisen tittar säkert inte ut innan.