Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Antar att det är din tjej som har de storlekarna? Hur sitter dem och hur stor är hon? Vad tror du på till sonen som är 93 lång och 14 kg? Han ska ha den nu och i sommar gärna.
Antar att det är din tjej som har de storlekarna? Hur sitter dem och hur stor är hon? Vad tror du på till sonen som är 93 lång och 14 kg? Han ska ha den nu och i sommar gärna.
Buttelina: Tack! Nu har jag både sett och läst. Då ska vi se vad jag kan få tag på kl 11 då.
Hur fick ni som handlat på Matador till koden. På min står det bara ange giltig kod när jag försöker ange april?
skrev du bara i
april
?
Har försökt på mängder av olika sätt. Åhh, jag blir så trött...
men varför fungerar det inte för mig? Ska man inte skriva där det står rabattkod/presentkort?
Blir tokig, nu tar säkert mina saker slut...
Nu blir jag ännu mer irriterad. Har försökt med två webbläsare. Hur kan det inte fungera?
Ja jag är reggad. Får upp adressupgifter och allt stämmer. Det är bara koden som det står ange giltig kod på när jag försöker skriva in april.
Ahh, undrar om det är för att jag försöker köpa saker som är på rea redan innan. det fungerar nämligen om jag tar något som är till ordinarie pris. Men det står ju faktiskt i brevet att det är på allt...
Måste bara lägga till efter mina irriterade inlägg att jag till slut fick kontakt med matador och att de då fixat felet och att jag nu har beställt och betalat Jag hoppas på att allt finns.
Angående ränderna så tycker jag brun/vit (beställde jag nu), blå/blå och grön/grön (beställdes också nu). Älskar ränderna, men gillar inte alls de stora äpplena. Saknar de små. Tur att jag sparat några av sonens till kommande bebis - som aldrig vill komma ut dock
Imorgon !!!! Och inte tillstymmelse till en endaste liten värk eller vattenfall. Sonen kom en dag tidigt så jag hade inte förväntat mig att gå över.. men så verkar det bli.