Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Ahhh, tur för mig
Ahhh, tur för mig
God morgon.
En vinst till på T blev det igår såg jag i morse
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Nu har sonen fått två Katvig-jackor inom ett par veckor. Den är blev ju bra pris också
Sista dagen som mannen är hemma. Imorgon börjar livet med två vildbasar
Kanske har du redan fått svar men jag köpte på Matador i den storleken för några veckor sedan och då fanns det fler 68or kvar. Var lite rea också
Jen80: Stort grattis till lill-tjejen
Nu har jag varit ute och shoppat Lindex velourisar till Gustav. Fick tag på oranga i 62 och gula i 68. Ska se om det går att byta dem till 62 på nån annan lindex, men troligtvis finns det inga Hittar bara storlek 80 överallt.
Så nu behöver jag tips på bodysar i lämpliga färger till dessa. Ni är ju otroliga på matchning här inne så kom igen
Jag letar efter Katvigs sommarsuit i orange/röd till Gustav. Finns det någonstans? Antar att de är små i storleken och att jag behöver typ 74 i sommar om den motsvarar en 68. Någon som vet?
Sen undrar jag också om det är någon som har en orange/blå body (Katvig) och hur den ser ut på? Fin?
Ahh, det var väl det jag trodde. Då behöver jag minst 74 då, eftersom Gustav redan är 58 cm
Har en grönrandig långärmad bodysuit nu i 62 som är perfekt, men det är ju så svårt med Katvig, att de är olika stora olika säsonger.
Tack! Jodu han var stor hela han. 5030 och 58 lång. Han har ju att brås på och 10 dagar över tiden hjälpte ju inte till att få en liten bebis. Men han är ändå vår lille plutt
Hihi, nej inga i storlek 50. Philip var 4445 och 55 lång så jag hade inte förväntat mig någon mindre bebis direkt. Vi handlade 56 i Ida T och Ej Sikke Lej och 62 i Katvig och de passar perfekt just nu. Dock svårt att veta hur stort man behöver till sommaren. De växer ju inte direkt mindre när de är stora från början.
Hur är Småfolks bodysar i storlek. Måste man gå upp en storlek?