Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-17 21:53:34 följande:
     Och jag som ska till IKEA imorgon. Kanske ska vänta och se hur den ser ut då.
    Hoppas de är fina! Jag har den med prickar o den gillar jag, men den är väl inte så "klatschig" den orange som heter kryp på hemsidan ser ju fin ut men man vet ju aldrig irl, så lycka till o hoppas du hittar någon fin
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    ewamarie skrev 2008-04-17 21:54:23 följande:
    Sälj inte åkpåsen än. Jag sålde min för jag tänkte som du förra vintern (06/07). Men även fast Mira är drygt 1,5 år nu och gått sedan i somras så blev jag "tvungen" att köpa en ny åkpåse. Filt har en förmåga att glida ner och inte alls vara lika varma. Det har varit ovärdeligt med åkpåse även denna milda vintern!!
    tänkte köpa en fäll till vintern känns smidigare då sonen kommer ha slabbiga skor.... eller?
    Corpset skrev 2008-04-17 21:56:48 följande:
    Hon hade det ute för 2000:- tidigare, utan att nämna att det var fel på det.
    Men vaa?? *skakar förvirrat på skallen*
    Mållgan skrev 2008-04-17 21:59:27 följande:
    Hallå! Har tre bugga frågor som jag hoppas nån kan/orkar svara på.1. Hur är vagnen att köra på vintern när det är snö?2. Nån som har sand färgad bas, blir inte korgen väldigt smutsig?3. Vart sitter bromsen på vagnen?
    1. går kanon, är det lite snö fungerar det fint, vid tillfällen kan man låsa de små och köra de stora fram, sen finns snöhjul som gör att vagnen fungerar som en "vanlig" vagn
    2. bästa färgen! min har inte blivit skitig alls i vinter o jag går ut i alla väder dessutom är korgen svart på undersidan och torkas lätt av med fuktig trasa
    3. sitter på styrets högra sida
  • Hannnas
    mollan nu skrev 2008-04-17 22:06:30 följande:
    Är det bara jag som använder åkpåse till en fis på 20 månader?Jag tycker det är jättebra om vi ska gå ut för att somna och sen gå in och sova vidare. Bara öppna upp så blir det lagom varmt för att vara inne.Hon ska dessutom alltid ha åkpåsen uppdragen upp till halsen.
    Min kille vill sällan sova i vagnen, vill alltid sitta o kika, avskyr att ha nåt på sig, helst hade han väl suttit i bara body nä men allvarligt så gillar han inte att känna sig "trängd" lite fånig med det... dessutom är han urvarm av sig och allt utom stilla, så skulle jag dra upp åkpåsen så skulle han göra allt för att trycka ner den

Så den är väck... han är glad för det nu
  • Hannnas
    Mållgan skrev 2008-04-17 22:19:46 följande:
    Tack Hannnnah som svarade på mina frågor. Lääängtar tills nästa vecka när vi ska åka o beställa vår bugga.
    Så lite så vad blir det för kombo??
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-18 07:55:22 följande:
    Undrade lite samma sak. Känns segt att åka in om det är länsat redan... hmm...*funderar*
    Vad sa maken om vrålåket igårkväll??
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-18 08:15:12 följande:
    Han var faktiskt impad. Han är en man som gillar genomtänka saker. Detaljer och sånt. Och var impad över att någon tänkt till med ihopfällning, fjädrande hjul mm. Han sa att han vill köra den på Ikea. (och skryta antar jag ) Verkar som om den fick godkänt. Jag testkörde Noel i den i morse och han såg nöjd ut. Nu blir det frukost och sen Ikea.Sen kommer svärisarna så det blir inte mycket häng här i helgen.Ha en toppenbra helg om vi inte ses här! (ja, ha en bra helg ändå såklart)

Åhh så roligt!! Min uppfattning är ju att just karlar älskar buggan pga av att den faktiskt ÄR genomtänkt och har lite tekniska detaljer som många andra missat Ha det bra på IKEA idag och en fin helg ni med

• Hannnas

Mållgan... ja det är svårt att bestämma kombo... personligen tycker jag att färger och kön kan kvitta, min son åker just nu runt i sandbasen, med gult bakstycke och cerise suflett har bara fått positiva kommentarer just för att det är en kille med den rosa sufletten MEN smaken är ju såklart delad

Sandbasen rekommenderar iaf jag, den blir ju som sagt inte alls smutsig, el det syns isf inte... sen passar ju sandbasen med alla topar sand/denim är ju urfint till både kille o tjej med sand/brun är fint har jag i mitt galleri och finns flera i bildtråden

Bra val med bugga iaf

• Hannnas
    Mållgan skrev 2008-04-18 10:16:01 följande:
    Hannnnah: Åh det är ju du som har den underbara godisbuggan. Så fin! Såg din med liggdel och sandbas med brun topp. Jätte snygg!
    tackar

Jag har ju fler kombos... men har inte lagt in bilder på dem har ju sandbasen till allt sen har jag

Bakstycken: gul, brun, svart, orange

Sufflett: gul, brun, orange, rosa 

ska pimpa om den till en Juicevagn sen i sommar
  • Hannnas
    jessica1979 skrev 2008-04-18 13:08:50 följande:
    Vad är bäddmåtten i liggdelen?
    Jessys skrev 2008-04-18 13:43:33 följande:
    Nån som kan svara på hur lång liggdelen är?

bäddmått cameleon: 77x34x17 cm

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13