Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Corpset skrev 2008-03-11 13:42:46 följande:
    Jo, beställde från kidzshop förra måndagen 3/3, men inget har dykt upp än och vi vill kunna gå ut i snön. Det går med de små hjulen bak, men det är rätt jobbigt i snömodd.
    Men tänker du beställa ett par till? Trist att du inte hunnit få dem än ring o kolla med dem..
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-03-14 10:56:02 följande:
    Säg gärna till om någon säljer sina tjänster
    hihi den meningen lät lite kul

jag som är lite fredagsknäpp
  • Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-03-14 11:07:13 följande:
    Nej jag vet hahaha det var därför jag gjorde en smiley efter mohaha
    Skrattande

Freeedag

Längtar till våren nu, när man kan ta bort åkpåsen, är såå trött på den, vill ha fram vagen på riktigt nu o längtar efter sommarens juicevagn (sandbas, orange sitt, gulsuflett) eller sand/gul rakt av
  • Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-03-14 11:11:49 följande:
    Naaaj jag som vill köpa en ny åkpåse nuuu hahaha de är väl rätt tunna, plus att man kan ta loss överdelen va?
    jo rätt tunna men håller värmen nåt enormt, sen vill jag ha bort hela så man "ser" vagnen trött på min röda åkpåse dessutom
  • Hannnas
    MBL skrev 2008-03-18 07:44:59 följande:
    blir nyfiken nu, nån som har använt liggdelen länge tills de var sex-sju månader gammal? jag väntar fortfarande på liggdelen men det känns lite onödigt då bianca fyller sex månad i april så. :/
    Men ooj så surt jag var tvungen att byta redan vid 2 mån, så suuurt det hade kännts om man inte fått den innan..
  • Hannnas
    Stella07 skrev 2008-03-19 01:14:04 följande:
    Behöver tips!!!!har frågat förut här men jag vet att det  man ska ha sittdelen vid 6 mån men har hört att många börjar vid 5 mån, men undrar nu igen varför skulle det inte vara ok att börja redan nu han blir 4 mån om 2 dagar och jag menar buggan är ju inte direkt som alla andra sittvagnar!!!!Man märker att han vill se mer och måste alltid gå med nerfälld sufflet annars blir han galen och det blåser och regnar så mycket nu och snö i  bland och helt nerfälld sufflett är inte så bra hela tiden,
    Vi började när Måns var 2 månader och det var enligt BVC inga problem alls pga av just den ergonomiska utformningen

Man bör ju inte använda fulla sittläget utan halvsitt

Blir de trötta i ryggen så kommer de säga till
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:10:40 följande:
    Japp japp!!Vagnen kan hämtas idag!!!                                          ÖVERLYCKLIG  Men de har kommit massa snö ju, å jag har inte köpt åkpåse...Va tros om en gul till min orange/rosa *måste köpa idag*
    fiiiiint med gul gul eller röd till den kombon Räcka ut tungan
  • Hannnas
    thj skrev 2008-03-19 08:12:33 följande:
    Det tror jag blir superfintKramizz.. Har ni tjejer ngr tips på bra kamera? min börjar krånga så.. Kramizz

Vi har en samsung digitalkamera (7,2 mpix) tycker den fungerar kanoon till vardags! Man får fina filmer på den med Har några bilder på min son som är tagna med den kameran, typiska vardags, men bilderna blir bra tycker jag iaf klart prisvärd då den inkl ett lite större minneskort kostade under 2500...

(säg till om du vill se bilderna så lägger jag in dig)

• Hannnas
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:15:31 följande:
    Nikon D300 säger jag bara!!! Superkamera!
    Köper du 2 gör det med lite mellanrum, inte samtidigt är mitt tips... för du kanske kommer på en ny roligare idé och det är ju ändå snart vår

Denimåkpåse hade varit nåt!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13