Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Shoegirl skrev 2008-04-22 10:34:04 följande:
    Vi har haft visning i helgen så alla tyger är nedpackat och ligger i nya lägenheten. MEn jag köpte Miller-tyger från USAOch Petunian från USA.Min: www.petuniapicklebottom.com/collections/origi.../anländer på lördag (ja, och sambon också )
    o där var den... skitsnygg!!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Liinda83 skrev 2008-04-23 10:20:06 följande:
    Puffar upp min fråga lite
    har inte sett canvassufletten irl... men den röda basen och den röda fleecen har INTE samma nyans
  • Hannnas
    Mamisita skrev 2008-04-23 11:07:15 följande:
    Fleecen är mer julröd än canvasen. Tycker nyansen på fleecen är snyggare än canvasen...
    Håller med... iaf om sufletten som är i canvas går ton i ton med basen... då är fleecen "mustigare" i färgen, finare
  • Hannnas
    twinstar skrev 2008-04-25 00:18:06 följande:
    Hur stora/gamla var era när ni bytte till sittdelen?Min tjej är sex månader, väger 7100 och är 65 cm lång (prematur, lite under kurvorna) och vill sitta hela tiden men hon känns så liten för sittdelen. Pallar upp med filtar i liggdelen nu och det funkar ganska okej.När bytte ni till sittdelen och hur stora var era barn då?

Bytte när måns var 2 månader, fick OK av bvc just pga av den ergonomiska utformningen på sittdelen.. sen använde jag bara ligg/halvsittlägena fulla sittläget använde jag inte innan han kunde sitta själv helt vid 5 mån

Minns inte exakt hur stor han var vid 2 mån men ca 5kg 58cm nåt...

• Hannnas
    twinstar skrev 2008-04-25 08:03:50 följande:
    Varför bytte du så tidigt?
    måns vägrade ligga ner i liggdelen... mitt alternativ var att köra vagnen med ena handen och bära måns i andra armen... skitjobbigt! hjälpte inte att palla upp med lite kuddar el cabba ner... men han blev kanonnöjd när sittdelen åkte på..
  • Hannnas
    karisa skrev 2008-04-28 17:51:23 följande:
    tänkte fråga lite om skötväskor, såg att ni var inne på det! När jag köpte min cam för två veckor sen sa säljaren att man inte ska ha skötväska på den. Har ni det och vad har ni för skötväskor som är bra. Själv har jag en skip hop duo men jag tycker inte den hänger så bra.
    självklart har vi skötväska på cammen går kanon! vi har en OIOI hobo, finns bild i bildgalleriet
  • Hannnas
    CamillaKamel skrev 2008-04-28 20:32:28 följande:
    någon som har en cameleon som vill mätta måttet mellan sitsen och högst upp på ryggdelen(längst ut på rammen)?är alltså inte intresserad av hela rammenmått för det kan jag kolla på internet utanbara ryggenslängd.tack snälla!
    50cm
  • Hannnas
    CamillaKamel skrev 2008-04-28 20:40:13 följande:
    tack!! är det till ytterkanten på rammen?
    ramen är inte "naken" i nuläget utan jag mätte till kanten utan att runda den så att säga så det ska vara på kanten hoppas jag åtminstone när sittdelens alla mjukisar är på
  • Hannnas
    CamillaKamel skrev 2008-04-28 20:55:15 följande:
    tack det var så jag menade!
    så lite så kul att kunna hjälpa bara vad ska du med måttet till? *nyfis*
  • Hannnas

Duntoffla.... vilken hobo blev det? *nyfis* är du nöjd? biiiiild krävs såklart

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13