Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

jessica1979 skrev 2008-04-12 16:57:54 följande:
    Hannnah - Såg bara två buggor och båda var grå/offwhite, om det nu var det, så tror inte jag såg dig då nej
    skit oxå jag som tänkte glädja många med min glada bugga o så missade jag dig

Jag såg många svarta buggor, någon denim, en grå/sand, en grå/offwhite, en grå/röd... och en sand/brun med orange åkpåse
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Finessan skrev 2008-04-16 15:21:13 följande:
    Såg att Simpleworld ger 10 % rabatt om man kan visa upp att man skickat ett bidrag till Unicef. Ser inget om att rabatten inte gäller barnvagnar så då borde det alltså gälla om man köper en Bugga av dem? 50 kr till Unicef och 870 kr i rabatt på vagnen, inte så tokigt och en god gärning gjord. Passar på att puffa för en tidigare fråga som jag inte fick svar på:Hur passar Oioi Hobo till Buggan? Funkar den?
    Passar som smäck! Har en i mitt galleri, dock när liggkorgen är på
  • Hannnas

Men vem köper ett defekt chassi? why?

Duntoffla... hääärligt fint färgval vad har du tänkt för filt och åkpåse?

• Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-17 20:43:35 följande:
    extra chassi tänkte jag ha det som.. men inte ett defekt för 1000 spänn, no way!!
    ahh ok... nä 1000 är ju apdyrt för ett med fel på
  • Hannnas

Ja herregud, är någon så dum att betala så mkt för ett sånt chassi så är det väl bara gratulera säljaren att det finns sådana "konstiga" människor som betalar för det

Trist att h*n kör med sån attityd mot er som frågar bara...

• Hannnas

Ligger en komplett denimklädsel ute på tradera (ej min såklart) för 2600:- .... är jag vimsig men är inte det mkt?

• Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-17 21:07:13 följande:
    Tack! Ja, det var inte lätt och sambon var inte hemma.  Klädsen var asjobbig att få på. Vet inte om den sitter helt korrekt upptill. Klurigt att den bruna "extraklädseln" hade hål för selen lodrätt medan själva remmarna är fästa vågrätt. En sak jag undrar är dock de vita plupparna på hjulen. Ska de vara uppe eller nere?
    Nä köp ingen säger ju jag... jag har precis slängt upp min på vinden, funderar t o m på att sälja den... till hösten kommer ju måns att ha gått sen ett tag o åkpåse känns då överflödigt... Nu är det ju helt onödigt, varmt ute ju Nä satsa på en snygg filt ist tycker jag
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-17 21:16:00 följande:
    Vadå.. ligger de en gul åkpåse på din vind
    tyvärr, en röd
  • Hannnas

Duntoffla... ikea har ju orange filt, och en som är röd med orange prickar/orange med röda prickar... och sen finns det en orange på www.1klass.se

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13