Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 22:40:21 följande:
    kan man väl ha.....men jag skulle aldrig ha det, jag är inte emot lite rosa på kläder men där går min gräns fast nya tider och vi är väl så moderna nu för tiden och vi ser ju våran vagn som mer en ett transportmedel det är en sorts utsmycknings fordon oxå så gillar du rosa och du har pojke så va faan så klart du ska ha det......
    jaa jag tycker ju personligen att om man inte kan ha rosa på en vagn till en grabb så säger det mer om betraktarens fördomar än om vad som sitter mellan min pojkes ben sen är det sjäälvklart en smaksak

Sen gillar väl de flesta pojkar rosa, hur ska de veta att det är en "förbjuden färg" pga av deras kisspryl o jag gillar rosa så vad fasen tänker jag... de får väl tro att han är en tjej då, bara en komplimang isf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    JohannaJ skrev 2008-03-31 22:53:39 följande:
    Sorry OT men Hilding ser verkligen ut som en pojke men han har rosa jämt. Igår hade han rosa pikétröja och en farbror sa "söt han är!... eller hon, eller vad är det!?" Vi skapar förvirring som rör runt i genuspåsen.
    hahaaa ja man ska väl röra runt i nåt min grabb ser dessutom ut som en tjej o vissa lägen så det förbättras ju inte med det rosa... eller försämras... eller hur man vill se det
  • Hannnas
    Dis skrev 2008-03-31 22:56:00 följande:
    Jag tänkte beställa rosa parasoll till min blå cam. Bir det fint tror ni? Vill ha de nya cerise rosa, den finns väl i parasoll? Kommer även matcha gula Been :)
    urläckert om du frågar mig, rosa/blå är urfint!
  • Hannnas
    Kajsan skrev 2008-03-31 23:07:30 följande:
    MohahahahaNu har jag pimpat en ful syskonvagn! Jag tyckte inte jag kunde motivera ett köp av dyr syskonvagn när jag ska ha två buggor och en brio så kah pimpade upp en billig och använde den fulaste åkpåsen jag hade som jag inte gråter om den blir stulen i porten Kolla galleriet, det är FÅR på vagnen Största dottern älskade den
    haha blev ju hur bra som helst ju
  • Hannnas
    artan060914 skrev 2008-04-01 23:48:11 följande:
    Åh jag vill oxå veta!!!Jag köpte precis en Urbanna bag som jag älskar så den vill jag inte byta!!Men det känns ju trist om man ska behöva ha den på axeln jämt!!Någon som vet??Finns det kanske "krokar" att köpa??
    japp finns krokar på bl a babyshop http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?brandid=0&catid=23&branchid=3&id=940
  • Hannnas
    Infinite Joy skrev 2008-04-02 08:05:40 följande:
    Har försökt att skriva lite här tidigare, men ni tjejer är verkligen svårflörtade ;)Testar få svar på en annan fråga... jag har bestämt mig för att köpa en Cam. Vilken färg röstar ni på??grå/offwhitegrå/svartbrun/offwhitebrun/sandSedan undrar jag också om man kan ha vilken skötväska som helst då man ska få plats med ståbräda och barn? Funkar kanske med hållarna från babyshop? Om inte, vilka skötväskor passar bra?En kompis till mig har en Gecko och hon får bära skötväskan och gå på sidan av vagnen när storebror står.... verkar jobbigt!
    av dessa kombos tycker iaf jag grå/offwhite, är personligen inte såå förtjust i den bruna basen... sen tycker ju jag att sand är den klart bästa basen men det är ju nåt annat

Som mollan nu säger så blir det nog svårt med skötväska OCH barn på ståbräda... men saddlebag kanske?
  • Hannnas

Unna... nej sanden är KANON den blir inte alls skitig, och varukorgen är ju dessutom svart på undersidan Jag har ju kört min vagn sen i augusti, har inte tvättat tyget en enda gång än, o då går jag endel i skogen, är ute varje dag i nästan alla väder...

Så jag är mer än nöjd med min sandbas vad jag förstått så upplever de med mörka baser att smuts syns tydligare

Sen passar ju sanden med alla toppar (ja enl mig iaf )

• Hannnas

Personligen tror jag den bruna är lite av en trend, även om brunt i sig är en basfärg... Tror själv att de mest bestående färgerna av buggans baser är just grå och sand...

Sen är ju den bruna verkligen BRUN... svårt att förklara, man måste nog se den live väldigt "höstig" o varm...

Min åsikt bara såklart

• Hannnas

Unna... skulle inte heller välja grå/brun... bara en smaksak för min del, då jag tycker den bruna varma färgen inte passar ihop med den grå... de skär sig i mina ögon... om du vill vara praktiskt enbart skulle jag valt sandbasen och en mörk canvastop

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13