Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Lillpinglan... ang att de ligger skålade i sittdelen så är det Bättre för ryggen än att ligga plant det är just detta som är ergonomiskt... det är först när man lyfter knäna som man sträcker ut ryggraden

På mina patienter som är i liggande läge läggs alltid en kudde under knäna för att avlasta ryggen... ligga plant ger ont i ryggen
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Idag har jag fått min rosa suflett Äntligen har jag min "godisvagn" sand bas/gult bakstycke/rosa suflett

Kanooooonfin

*få saker som får en att må bra mitt i kräksjukan*

• Hannnas
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 14:50:10 följande:
    Tror det blev ca 1210:- för sufflett-sitts-varukorg. Tror att det tar ca 6-8v. Bagklips jagar jag fortfarande! Beställt hos 1klass=Fraktfritt!!!!!
    bagclips finns på babyshop
  • Hannnas

Alltså... ren nyfikenhetsfråga för framtiden... just ang ståbrädan... jag tycker redan nu att man går nära vagnen, när jag går fort sparkar jag t o m i ramen så vart ska man gå om man har en ståbräda ivägen?? för även om man maxar styret så ja... blir det inte lite plats att gå på?

Om någon förstod min halvförvirrade fråga

• Hannnas
    Jenn83 skrev 2008-04-09 17:42:06 följande:
    Hannnnah: Upplever du det som ett problem att man kommer så nära vagnen? för jag är gravid, och vi har kollat mycket på en Bugaboo och i stort sett bestämt oss. Men så är min man, som är 185 cm, orolig för att han ska komma för nära vagnen och sparka på den när han går. Då är det kanske ett problem....eller??
    nej nej, tycker inte alls det är ett problem, mest jag som går så snabbt med långa steg... blir så på alla vagnar för mig, kollade precis med min man vad han säger här (han är 186) o han har inte heller tänkt på att det skulle vara probs

Jag undrade mest om det var probs just med ståbrädan
  • Hannnas
    Jenn83 skrev 2008-04-09 18:48:31 följande:
    Hannnah: Ok, tack. Ja jag förstod att din fråga handlade om ståbärdan, men så tänkte jag mest för att eftersom du skrev att du ibland sparkade i den om det var ett problem. Men nu vet jag Då blir det nog buggan
    jaaa väl värt satsade pengar säger ju jag iaf kanonvagn!!
  • Hannnas

lagt in bilder på min fina godisvagn trist att den rosa inte gör sig på foto bara, den är ju klart mkt mer cerice och "klatschig" irl

• Hannnas
    leson76 skrev 2008-04-10 19:22:19 följande:
    Hanaaah,vilken underbar vagn!!! Man blir verkligen glad när man ser den
    Taaack ja jag blir såå glad när jag ser den med o måns kikade o undersökte sufletten jättenoga när han satt i den o verkade nöjd även han

Till sommaren sen blir det en juicevagn ist med gul/orange och kanske en geting med svart/gul
  • Hannnas
    Suri skrev 2008-04-10 19:32:15 följande:
    Hannnnah jag tänkte när jag såg bilden på din vagn "hoppas det är en liten pojk som ska få sitta i godisvagnen". Kul! Den är jättefin.
    Tack o självklart är det en grabb som ska åka i rollsen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13