Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

thj... fixat

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:20:28 följande:
    Men ååå.. kan inte välja ju Åkpåsar brukar jag leta beggade åxå, men de verkar va tunt på marknaden just nu

vet hur du känner... jag har den röda påsen o tycker den är aningens "trist" tycker gott den kunde varit mer knallig... o inte så dassig... den gula lyser ju verkligen upp, frågan är bara om man inte tröttnar lättare på den... ja det är skitsvårt! Men gul är ju uuuurfint!

Jag läntar till sommarens juicevagn! Men sand/gul/orange eller sand/gul/gul

Kostar parasollet nu igen? Behöver ett gult

• Hannnas

Gul åkpåse är kanonsnygg, men kombon orange/rosa/röd är urläcker med! Prova i affären o bestäm dig där

mm blir att köpa ett parasoll, detta år känner jag inget behov av UV-skyddet längre, funderar på att sälja det...

Vad tror ni man kan ta för det? Knappt använt?

• Hannnas

Stargirl... nu när du är "grön"... har du hört nåt mer ang buggans tvillingvagn som det pratas om? När den skulle kunna tänkas komma?

Och ang färg o kön... tycker det är urfånigt att dela in små barn i fack direkt och sen klaga på jämställdheten senare i livet Nä säger som de andra, välj färg efter vad DU gillar, funderar själv på en rosa top till min son

• Hannnas
    Stargirl skrev 2008-03-20 13:20:24 följande:
    Inte hört ngt om tvillingvagn från Bugaboo
    men blääää vad är det då för rykten som cirkulerar.... fasen...
  • Hannnas
    Stargirl skrev 2008-03-20 13:23:15 följande:
    Bara rykten antagligen. Bee har ju precis lanserats och till sommaren babyskyddet. Jag tror inte det kommer nya produkter detta året. 2 nya saker är rätt mycket.
    jo detta året förstår man att det inte skulle bli... men kanske nästa sommar
  • Hannnas
    JohannaJ skrev 2008-03-27 09:39:33 följande:
    Hej igen tråden!Jag frågade ju tidigare när man kan byta till sittdelen på camen och fick svaret att jag kan byta nu (han är 3 och en halv månad). Så sagt och gjort, jag meckade på sittdelen och bebis blev helnöjd. Men så gick jag in i en butik som säljer bugaboo och säljaren sa att jag bytt på tok för tidigt. Han sitter alltså inte upp utan jag har den i liggläge.Nu är jag helt förvirrad. Vad stämmer egentligen. kan Hilding fortsätta åka i sittdelen utan att gråta eller ska han ligga ner till vilket pris som helst. Lägger till att han har reflux och det är därför han nästan blir panikslagen av att behöva ligga helt platt.
    Vi bytte när måns var 2 1/2 o det var det enda som fungerade... du har fått helt felaktig infå (knasig säljare ?) BVC "godkände" att jag bytte såpass tidigt just för att sittdelen är ergonomisk... o jag hade den i halvsittläget oftast

Nej jag bifaller med övriga här, helt OK att byta tidigt, när barnet vill
  • Hannnas

Myrslok... tittlucka i sufletten har jag inte saknat en enda gång..

• Hannnas
    junk skrev 2008-03-31 11:51:15 följande:
    Någon som sett den nya orangefärgen? På bild ser den vääääldigt... orange ut :D Tror ni man tröttnar på den (tänker som toppfärg nu). Såg i bildtråden att shoegirl hade orange suflett till brun bas å det såg så läckert ihop. Men frågan är, tröttnar man snabbt tro?

Personligen gillar jag den inte alls, gillar den gamla orange bra mkt bättre... smaksak bara... men som thj skriver är den mer "vägverks"orange... mer åt det röda hållet...

Ytterligare en personlig åsikt är att brun/orange är väldigt inne just nu iom retrotrenden, men den kommer försvinna lika snabbt som den kom så jag kan tänka att man tröttnar...

MEN då kommer man ju till det bästa med BB, man kan byta färger så köp det du gillar idag så kan du byta imorgon

• Hannnas

Visst kan man ha rosa till grabbar inväntar ju snart en rosa suflett

Vad sägs om svart/rosa, orange/rosa, brun/rosa, gul/rosa  och sandbas till det

*glad*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13