Bugaboo tråden nr 13
thj... fixat ![]()
thj... fixat ![]()
vet hur du känner... jag har den röda påsen o tycker den är aningens "trist" tycker gott den kunde varit mer knallig... o inte så dassig... den gula lyser ju verkligen upp, frågan är bara om man inte tröttnar lättare på den... ja det är skitsvårt! Men gul är ju uuuurfint!
Jag läntar till sommarens juicevagn! Men sand/gul/orange eller sand/gul/gul ![]()
Kostar parasollet nu igen? Behöver ett gult
![]()
Gul åkpåse är kanonsnygg, men kombon orange/rosa/röd är urläcker med! Prova i affären o bestäm dig där
mm blir att köpa ett parasoll, detta år känner jag inget behov av UV-skyddet längre, funderar på att sälja det...
Vad tror ni man kan ta för det? Knappt använt?
Stargirl... nu när du är "grön"... har du hört nåt mer ang buggans tvillingvagn som det pratas om? När den skulle kunna tänkas komma?
Och ang färg o kön... tycker det är urfånigt att dela in små barn i fack direkt och sen klaga på jämställdheten senare i livet
Nä säger som de andra, välj färg efter vad DU gillar, funderar själv på en rosa top till min son ![]()
Myrslok... tittlucka i sufletten har jag inte saknat en enda gång.. ![]()
Personligen gillar jag den inte alls, gillar den gamla orange bra mkt bättre... smaksak bara... men som thj skriver är den mer "vägverks"orange... mer åt det röda hållet...
Ytterligare en personlig åsikt är att brun/orange är väldigt inne just nu iom retrotrenden, men den kommer försvinna lika snabbt som den kom så jag kan tänka att man tröttnar...
MEN då kommer man ju till det bästa med BB, man kan byta färger
så köp det du gillar idag så kan du byta imorgon
![]()
Visst kan man ha rosa till grabbar
inväntar ju snart en rosa suflett
Vad sägs om svart/rosa, orange/rosa, brun/rosa, gul/rosa och sandbas till det
*glad*