Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Åhh nu längtar jag till att sätta på mitt gula bakstycke till sittdelen och den rosa sufletten när den kommer

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Unna... varför inte en sand/svart eller sand/brun om du vill ha en praktisk vagn som inte är en färgklick

Jag är halvförtjust i vårt uv-skydd... eller ja mest för att det känns så knäppt i sommar när jag mest använder sittdelen... förra sommaren var det ju kanon när vi hade liggdelen på... fast det användes ju iof knappt iom det pissiga vädret... man kanske ska lägga ut den på tradera... eller så dammar den väl i mitt skåp till nästa bäse... *fnular*

• Hannnas
    steffo trish skrev 2008-04-02 12:38:02 följande:
    Ja verkligenMen jag e lite inne på att kanske den gröna som finns också skulle va lite cool med rosa suflett..Vad tror ni?Jag har röd bas nu å det känns också ballt med rosa suflett..ooh så vårigt
    åhh rött o rosa är sååå nice kombo gillar!!
  • Hannnas

infinite joy... jag skulle välja sand/brun... dels har jag ju den själv (även om jag är urtrött på det bruna)... sandbasen är enkel att passa in med alla toppar om man tröttnar fort som jag... sen tror jag sanden är mer praktisk som bas då smuts inte syns av någon skum anledning

• Hannnas
    Bellahhh skrev 2008-04-03 10:09:14 följande:
    ADENO inte ADEM ;P
    tänkte det.. blev riktigt orolig där ett tag

BabyJay... det ska vara så
  • Hannnas
    Teschty skrev 2008-04-04 17:46:59 följande:
    Hej alla Bugga lovers Jag ska köpa ett nytt toptyg till min vagn och funderar på vitt lr rött. Vi har den grafitgråa basen i cameleon. Nån som har bilder på färgalternativ???En fråga till, när bytte ni från liggdel till sittdelen? Hur många månader va era små?
    2 1/2 mån var måns han vägrade liggdelen då, och puffa med kuddar var det inte tal om... nöjdare bebis gick inte hitta när sittdelen åkte på
  • Hannnas
    Mawe123 skrev 2008-04-04 19:04:00 följande:
    Tänkte höra med er vana bugaboo förare,På vår farstukvist är det fem trappsteg, kan man dra upp vagnen där med barnet i, eller?Jag använder sittdelen och sonen väger 9kg.Med min Brio har jag alltid gjort så, men nu blev jag lite osäker om det fungerar med den här vagnen...Hur gör ni, lyfter ni alltid ur barnet innan ni drar upp vagnen för trappsteg, känns lite besvärligt när sonen sover?/Maria
    vi har fler än 5 trappsteg upp... och jag drar alltid vagnen med måns i... hade ju varit helt omöjligt annars...

Fungerar kanon aldrig haft probs... min son väger ca 8kg
  • Hannnas
    leson76 skrev 2008-04-07 18:08:43 följande:
    Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?
    det finns en ståbräda till bugaboo har dock inte prövat så även jag undrar om den är bra?

Av Bee o Cam till en 6mån skulle jag välja Camen... dels för att man kan köra i fler terränger med den, den är "mjukare" och bebis kommer högre upp sen kan du ju använda cam till fler barn och köpa till en Bee sen el så tänker jag iaf
  • Hannnas

mamma2003... jaaaag har haft nytta av byteslistan får hem min rosa suflett i dagarna *lycklig*

• Hannnas
    mamma2003 skrev 2008-04-07 18:30:20 följande:
    Härligt! Har också rosa sufflett till min kille nu. Min man är lite uppriven över det .
    o min man är eld o lågor över förväntan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13