Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-21 19:55:00 följande:
     Tack snälla! "Måste" kanske köpa en ny väska
    klart du "måste" finns huuur många fina OIOI Hobo som helst att välja mellan
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    ewamarie skrev 2008-04-21 20:20:30 följande:
    Mira är 1 år och 9 månader nu och hon sitter jättebra. Köpte brädan och pallen på babytrader.eu
    tack då borde man kunna slippa tvillingvagn kanske
    martina78 skrev 2008-04-21 20:35:32 följande:
    Nya bilder i bildtråden på tiny stolen och ett storlass på vagnen

kanon!! hur är det att köra vagnen med detta "lass"?

• Hannnas
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-21 21:10:32 följande:
    Idag har vi fått hämta hem vår Bugga. Me lööööv   Men jag måste nog köpa en ny skötväska, skip hop hänger inte bra tycker jag.
    och så hoppar jag in o puffar för OIOI hobo igen

*tjatig*
  • Hannnas
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-21 21:26:18 följande:
    Tackar o bockar för tipset  Var hittar man denna förträffliga skötväska måntro?

finns lite överallt, sett den på babyproffsen, dock inte alla deras butiker.. sen köpte vi vår på 1klass

På nätet finns den på flera ställen, bl a Bonti och Babyshop

• Hannnas
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-21 21:44:15 följande:
    Hittade en snygg modell o färg på Bonti, host vad dyra dock. Men måste man hänga den i långa axelremmen eller finns det små fästen på varje sida att fästa över chassit?
    Jo de är dyra... men man får se det som en kombinerad skötväska/vanlig väska man kommer ju inte unna sig en massa andra väskor under tiden man har denna *mitt argument*

Jag brukar hänga i axelremmen, sitter så bra då... men visst, man skulle ju absolut kunna köpa till krokar så man kan hänga det i chassit, men då kostar det ännu mer
  • Hannnas
    Evanpevan skrev 2008-04-22 08:09:09 följande:
    Hej alla Bugaboofans!Funderar på att byta till en Bugaboo. Någon som vet hur den fungerar att ha i en Audi A4 Avant? (Finns ingen återförsäljare i vår stad)/eva
    har inte provat i en A4 men i en mindre A3 och det är inga probs... det går ju att få in den i en Renault Clio helt utan bekymmer så det är lugnt

Iom att du delar den i 2 delar, så har man ju fler valmöjligheter när det kommer till att packa vagnen

Duntoffla.... bytestråden finns ju? Sen kan man köpa nya sufletter restat hos vilken återförsäljare som helst... (funderar på om inte jag har 2 gula hemma med)
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-22 08:24:21 följande:
     Finns det en bytestråd? Det har jag missat.  *Pling i inboxen*
    Japp finns bytestråd kolla i TS längst ner
  • Hannnas

Avis som fan på er som har Petunia

*dreggel*  Ni måste ju visa bilder på era!!

• Hannnas
    Shoegirl skrev 2008-04-22 09:29:02 följande:
    Sambon har inte kommit hem än - han är ju i USA.
    jo men sen vill jag se du vet inte vilken han har köpt än då?

Tycker de är sjukt fina!! Får man fråga vad man får ge för en sån i usa?
  • Hannnas
    Shoegirl skrev 2008-04-22 10:24:38 följande:
    Svar på #5333Jo, en lemongrassDe kostar 145 - med dollarn är ju snorbillig

shit vad billigt ändå!! *ännu mer grön* ska bli kul att se bild sen o ska nog snoka fram en o kika på på nätet innan

Aljas79 skrev 2008-04-22 10:33:13 följande:
    Slänger in en fråga till er kunniga, har läst i tråden med FAQ men blev inte klokare (trög kanske)... Vårt lilla troll kommer i juni och vi är stolta ägare av en bugga som vi redan älskar trots att bara katterna provåkt än. Men nu undrar vi ju vilket solskydd vi ska ha??? Ska man ha både uv-sufletten och parasoll eller räcker det med vanliga sufletten och parasoll??? Som sagt, läste i tråden med FAQ och förstod att det råder lite tvetydiga svar på frågan så nu frågar jag er, hur har ni gjort/gör ni inför kommande sommar???

Mitt råd är att vänta, köp det du känner behov av.. vi köpte ingen parasoll när vi fick måns i augusti förra året utan köpte ett uv-skydd... o det räckte mer än väl... hade inget behov av parasoll då iaf denna sommar väntar jag o ser vad som behövs.... rör mig mkt o sonen gillar inte att sitta still i vagnen längre så jag tror inte det blir nåt skydd alls...

Så vänta och se vad du får för behov är mitt råd

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13