Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-29 08:05:27 följande:
     Det blev Sand Maroccan. Bild i BT nu!
    SKIIITSNYGGT!!! gissar att du är kanonnöjd vad är det för färg på fodret i din OIOI? de har alltid så snygga detaljer min är lime
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-29 08:27:51 följande:
    DEN E HÄRLIGT ORANGE
    *dreggel*

Alltså, de väskorna är ju så grymt snygga!! Hade den som Duntoffla har idag funnits när jag köpte OIOI hade den varit en stark kandidat, för ursnygg är den!
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-04-29 08:34:01 följande:
    Ja eller hur!! tänk om man kunnat ha en HOBO till varje färgkombo   *mums*
    hahaaa hade ruinerat mig

Idag kör jag "juicevagn" beige bas, orange bakstycke och gul suflett
  • Hannnas
    Azel skrev 2008-04-29 08:44:43 följande:
    Skulle nog oxå behöva olika skötväskorIdag ser min vagn ut så där....Gamla rosa fleece sufflet, den nya ceriserosa sittdel, sand sittdel och röd varukorg, och min giganstiska OiOi Carry All, rosa med röda detaljer
    ohhh fin vagn! snyggt med de två olika rosa och sen röd varukorg!!
  • Hannnas
    Angel12 skrev 2008-05-06 08:57:09 följande:
    hej hej när satte ni era små i sitt vagnen?
    Måns var 2 mån... vägrade liggdelen då
  • Hannnas
    Angel12 skrev 2008-05-06 09:04:14 följande:
    ok är så sugen på att byta till sitt delen, för att min lill tjej vill inte ligga ner längre...
    byt då enl bvc var det ok vid 2 mån iaf o det är ju viktigare att barnen är nöjda än att följa några "regler" som inte passar alla ändå dessutom kommer hon säga till om hon inte vill sitta o då är det ju bara att fälla sen är det ju mer halsittläget man använder så tidigt
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-05-06 13:40:06 följande:
    Kan man tvätta fleece i maskin trots att det är handtvätt som rekomenderats? Har ngn gjort det och "lyckats" och i så fall med eller utan sköljmedel?
    jag har kört på 30gr programmet o det har inte synts efteråt att de blivit tvättade, ja rena såklart men inte nåt annat skit
  • Hannnas

Duntoffla... din översta kombo kör jag idag Juicevagnen ju snyyygg!!

• Hannnas
    Tili skrev 2008-05-06 18:57:39 följande:
    mammsens: Tyvärr så packade jag inte upp vagnen på flygplatsen! Och eftersom jag använder en annan vagn mest så lät jag vagnen ligga kvar i transportväskan i några dagar och nu är det försent att kontakta flygbolaget.Ingen som vet om det är olika priser på Swivel hjulen eller om det är samma pris överallt (bor i Stockholm)
    i alla butiker är det samma priser iaf är väl så med alla buggaprylar...
  • Hannnas
    Katjan skrev 2008-05-08 00:09:26 följande:
    protect-a-bubusa.com/sunshades.shtmldeluxe.. den bilden med buggan på
    ojoj så smidig den verkar! Kan jag dock inte använda, sonen skulle bli helt galen, jag måste köra nercabbat när han är vaken, annars blir det fasans liv
  • Hannnas
    Emmsan skrev 2008-05-16 08:12:52 följande:
    mm jag hra spanat på den :) sååå fin men tusan jag blir lite snål juh hehe hm ngn som har en sandfärgad bas med lite olika toppar? kanske inte skulle snöa in på just bara grå bas ;)
    jag har sandfärgad bas med lite olika toppar gul, orange, brun, svart, rosa äääälskar min sandbas! Passar till allt
  • Hannnas
    Kajsan skrev 2008-05-21 11:32:26 följande:
    Jag tycker faktiskt inte att silver är så snyggt, guld däremot skulle jag vilja ha till min bruna bas

ojoj en GULD skulle jag oxå vilja ha Räcka ut tungan

SooJuicy... gött att det ordnade sig så enkelt med sufletten!

• Hannnas
    Satu skrev 2008-05-22 06:14:27 följande:
    Jag vet att den här frågan har varit uppe många gånger förut men det är ju som bekant svårt att bläddra i en tråd med nästan 1000 sidor...Ni som bytt till sittdelen tidigt, när gjorde ni det och varför? Jag känner att min tös börjar bli så stark och nyfiken att jag snart skulle kunna testa. Jag märker att hon trivs inte så bra i liggdelen längre, hon vill SE! Hon är 3 månader och när vi var på 2månadskontroll och hon låg på mage och såg ut att hon ska börja krypa snart sa läkaren att det är fenomenalt eftersom det är 6-månader gamla barn som är så starka.Vågar jag?
    Ja klart du vågar Jag bytte när måns var 2 månader, han var ju oxå en "stark" kille som höll och lyfte nacken själv vid 4v redan... När han var 2 mån så vägrade han ligga på rygg i liggdelen, vägrade ligga alls med sittdelen på så var han otroligt nöjd, vi var båda nöjda eftersom alternativet för mig var att gå runt med honom på ena armen o köra vagnen med den andra, gjorde jag några gånger sen tröttnade jag och sittdelen åkte på som sagt.

OM hon inte trivs i sittdelen än så kommer du märka det kan jag lova så prova du
  • Hannnas

SooJuicy..... shit vad snyggt det blev med den OIOIn *avis så jag är grön*

• Hannnas

Precis köpt vääärldens finaste lammskinn tänkte ha det i buggan i höst, går ju iof ha redan i sommar men eftersom det är lite mörkare så ja...

Iaf... jag skulle gärna vilja se bilder på era buggor med lammskinn i sittdelen? Om det finna några?

• Hannnas

Alltså, är det ingen som har el haft fårskinn i buggan?

Undrar hur man ska få till det snyggt... o vill ju gärna se bilder så jag puffar lite för min fråga

• Hannnas
    Infinite Joy skrev 2008-05-30 15:44:26 följande:
    Fick en bee igår och idag när sonen (3 mån) skulle provsova la jag ner ett fårskinn. Det blev en perfekt bädd för honom. Fast jag antar att du vil se i en sittcam?!
    japp vill gärna se det i en sittcam... men vore kul att se i en bee oxå såklart
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13