Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

LillaMiss Piggy skrev 2008-04-09 13:13:14 följande:

Är det solskydd? Är det tillbehör? Vet någon vad den kostar? Finns det andra solksydd som passar Cameleon?
    länken funkar ej för mig så jag ser ej va det är! men sol/uv-skydd ska finnas för alla bugaboo modellerna iallfall!
  • Lille Mammsen
    Unna skrev 2008-04-09 13:56:13 följande:
    www.babyshack.com/product_images/sun%20shade....Det är Sunshade (UV-skydd), i bloggen står det att det kostar 175:-. Har dock inte kollat runt själv.
    Tror det är olika priser till dom olika modellerna! Tror det kan skilja sig imellan butikerna oxå!
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-04-09 14:09:20 följande:
    mamsens: Vad fick du ge för din gröna gecko klädsel? Och var beställde du den, hur lång leverans tid är det?Är också så sugen på både grön och röd att byta med till geckon.Föresten har du fått tag i bagclips, kom ihåg att du var ute efter det.
    Tror det blev ca 1210:- för sufflett-sitts-varukorg. Tror att det tar ca 6-8v. Bagklips jagar jag fortfarande! Beställt hos 1klass=Fraktfritt!!!!!
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-04-09 15:08:54 följande:
    mamsens: Betalade du i förskott eller när du får klädseln? Har inte simpleworld några bagclips, dom skulle få in i feb. Vill också ha bagclipsen men får aldrig tummen ur att åka in till simpleworld,och att beställa på deras shop vart så dyrt.
    Betalade en HP på 300:- Ja,just de...de va dom som har clipsen...men inga hemma nu eller?? Vill ej betala biltullar så det blir på helgen man får åka då!
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-04-09 16:03:51 följande:
    Vad kostar själva sittdelen till ett sånt chassi?
    Ingen aning tvärr!! Kan finnas beggade på blocket & Tradera!? Nytt finns att beställa i butikerna iallafall!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-09 23:30:35 följande:
    Tro det eller ej, men idag har jag köpt en EMMALJUNGA!Jag har verkligen provat ALLA syskonvagnar och den här var Bäst.Helt klart i närheten av Bugaboo klass, nästan Vändbart styre och sits, små smidiga hjul och lätt att köra.www.g-knapp.se/scripts/artikel.cgi
    Njaaa...smaken e nog som baken! Har rullat mååånga vagnar + sålt (butiks säljare) har ägt e-ljunga under 90-talet då dom var BÄST! Men skulle aldrig köpa en idag! Men hoppas du e nöjd...det är det viktigaste!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13