Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-04-21 16:28:40 följande:
    97:-
     Ok. det var ju bra pris. Känns bara jobbigt att åka ända in till stan. *slö*
    Finns de på nätet någonstans? Alltså Bugaboos egna?  Hmm...kanske ska kolla simpleworlds webshop
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-21 17:04:50 följande:
    Den är urfin, sett live, men stor o lite bökigare som du säger... men snygg
      Ryms det mycket i den? Har du bara hängt den över styret eller har du några clips att haka fast den med?
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-21 17:20:28 följande:
    det ryms hur mkt som helst i den! Jag har alltid i:skötbädden, fodralen med våtservetter (ingår ju ett hårt fodral och ett mjukt och skötbädd), 4 blöjjor, ombyten, Frukt, fruktportioner, burkmat, servetter, mjuka haklappar.Tidigare hade jag oxå alltid i flaska, vällingdoserare med ersättning, liten termos med kokvatten.Ja sen ligger ju det "vanliga" i, tjejkrafs som bindor/tampisar, mobil, korthållare, nycklar, mynt, ja sånt däringt Väskan hänger som smäck rakt över styret, behövs inga clips... om du vill kan jag ta bild hur det ser ut med sittdelen på?
     Det vore supersnällt! Det funkar som sagt med min Skip hop men jag funderar på att byta ändå
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-21 18:58:55 följande:
    Sådär, tog lite tid, men snodden ville ha mat först sen vägrade han vara utanför bild
     Tack snälla! "Måste" kanske köpa en ny väska
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-22 07:28:26 följande:
    Jo de är dyra... men man får se det som en kombinerad skötväska/vanlig väska man kommer ju inte unna sig en massa andra väskor under tiden man har denna *mitt argument* Jag brukar hänga i axelremmen, sitter så bra då... men visst, man skulle ju absolut kunna köpa till krokar så man kan hänga det i chassit, men då kostar det ännu mer
    God morgon!

Är det någon som vet någonstans (utom Tradera eller Blocket) där man kan få tag på begagnade Bugga-delar? Är sugen på en gul suflett men vill helst inte köpa hela kitet. Finns det något annat köp/byt eller sälj där man kan hitta Bugaboo?

Brukar folk sälja av delarna för sig?
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-22 08:11:59 följande:
    har inte provat i en A4 men i en mindre A3 och det är inga probs... det går ju att få in den i en Renault Clio helt utan bekymmer så det är lugnt Iom att du delar den i 2 delar, så har man ju fler valmöjligheter när det kommer till att packa vagnen Duntoffla.... bytestråden finns ju? Sen kan man köpa nya sufletter restat hos vilken återförsäljare som helst... (funderar på om inte jag har 2 gula hemma med)
     Finns det en bytestråd? Det har jag missat.
     *Pling i inboxen*
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-04-22 10:47:10 följande:
    Nu har jag fått hem 4000 kr Cameleonen från Blocket.Det var ju lite spännande vad om ingick och det var:En sand CameleonGrönt fleeceGult fleeceSvart fleeceSand åkpåseTravelbag.Fynd! Killen visste nog inte vad han sålde
    Shit vilket fynd!!
  • Duntoffla
    trebarnsliv skrev 2008-04-22 14:18:34 följande:
    Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhite också nu till sommaren.Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
     Jag skulle nog satsa på sand. Den passr ju både till sand, brun och denim.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13