Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Angelinah skrev 2008-04-17 21:52:50 följande:
    Tofflan-- vi får nog ta en bugga dejt tror jag 
     ja, du får visa mig alla detaljer. Det är ju skitsvårt allt det här. Men en Bugga-dejt med fika och en sväng på Socute och Poppilopp låter väl bra. Jag har ju en pryl till dig också.
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:55:48 följande:
    Hoppas de är fina! Jag har den med prickar o den gillar jag, men den är väl inte så "klatschig" den orange som heter kryp på hemsidan ser ju fin ut men man vet ju aldrig irl, så lycka till o hoppas du hittar någon fin
     Varför hittar jag inte Kryp? Den borde väl ligga under filtar under textil?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-04-17 22:13:16 följande:
    Jag vill också gå på bugga dejt ju *surar lite*.Man kanske skulle ta sej en liten tripp upp till huvudstaden, jag och skrutt kan ju ta en weekend på hotell, åka bugga och handla danskt med er
     Ja, det låter som en ypperligt idé!

Nu ska jag logga ur. Sambon kommer hem. Är spänd på vad han gillar vrålåket!

Go natt!
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-04-18 07:46:15 följande:
    Finns det kvar nåt på 30% på simplworld på bugga grejor, är det utplockat?
    Undrade lite samma sak. Känns segt att åka in om det är länsat redan... hmm...*funderar*
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-04-18 08:06:37 följande:
    åhhh då kommer jag med!
     Ja, värsta träffen vore kul!
    Hannnas skrev 2008-04-18 08:07:21 följande:
    Vad sa maken om vrålåket igårkväll??
    Han var faktiskt impad. Han är en man som gillar genomtänka saker. Detaljer och sånt. Och var impad över att någon tänkt till med ihopfällning, fjädrande hjul mm. Han sa att han vill köra den på Ikea. (och skryta antar jag ) Verkar som om den fick godkänt. Jag testkörde Noel i den i morse och han såg nöjd ut. Nu blir det frukost och sen Ikea.
    Sen kommer svärisarna så det blir inte mycket häng här i helgen.

Ha en toppenbra helg om vi inte ses här! (ja, ha en bra helg ändå såklart)
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-18 08:17:09 följande:
    Åhh så roligt!! Min uppfattning är ju att just karlar älskar buggan pga av att den faktiskt ÄR genomtänkt och har lite tekniska detaljer som många andra missat Ha det bra på IKEA idag och en fin helg ni med
     Precis så tror jag det är.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-18 20:25:04 följande:
    Jag MÅÅÅÅÅÅÅSTE ha guuuuul nu saknar min gula såååå mycket!!!
     Vad bra att du får helt ny vagn! Toppen ju! Ska du ha samma färger eller väljer du ny?
  • Duntoffla
    Hannnnah- den oranga "kryp"-filten på Ikea var faktiskt jättefin. Sen är väl kanske kvalitén inte toppen men den kommer funka ett tag och den var härligt orange. Tack för tipset! Hade inte sett den om inte du tipsat.
  • Duntoffla
    sofie3 skrev 2008-04-18 22:05:21 följande:
    Nu har jag min "nya" vagn hemma Lycklig!Men hur ska skip hopen hänga? ser ju inte klokt ut..
     Jag har köpt två nyckelringar med karbinhakar på. Dessa har jag fäst runt ramen/handtaget på Buggan och sen hakat i min Skip Hop.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13