Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

leson76 skrev 2008-04-27 14:22:41 följande:
    Kan man inte pumpa däcken på Buggan med vanlig cykelpump? Det saknades luft i ena däcket...hrm
    Jag pumpade mina vinterdäck med pump på Statoilmacken. Det funkade bra.
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-04-27 23:15:29 följande:
    TOKIG!Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.Hur fräck får man vara? *Varning*Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.
    Vad dåligt!
    Finasteunge skrev 2008-04-28 08:14:52 följande:
    Blir lite smått irriterad var och köpte buggan igår å så packade ja upp den å grejer. Sen nu när ja testade handtaget så åker den upp på högra sidan. hade hoppats på att inte få ett fel aktikt chassi.
     Nej, vad trist! (hoppas hoppas att mitt håller)

Det verkar precis som Angelinah säger att många tillverkade dec 07 verkar vara knas. Kanske tur att mitt är äldre (juni eller juli 07)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-28 09:15:12 följande:
    Ja, det hoppas jag åxå.. vi e sååååååå trötta på de här nu, snart struntar vi i en 08 å köper en gammal 06:a eller nåt!!
     Ja, det är ju värt det för att slippa allt strul.
    Tejja skrev 2008-04-28 09:10:27 följande:
    Jag hade tillverkningsår  feb 2008 på mitt. Hade hoppats på att de skulle ha åtgärdat felet på de ännu nyare chassina! Har testat att skruva lite, men det verkar inte hjälpa.
     Har du pratat med butiken än? Laddad för träning strax?
  • Duntoffla
    Shoegirl skrev 2008-04-28 14:36:13 följande:
    Eum... Jag anses ju ha rånat folk när jag sålde vår Brio efter ett halvär för 4500:- (nypris 7000)
     Jag sålde nyss vår Emmaljunga för 4500 kr. Nypris med tillbehör 6800.

En fråga ang Skip Hop. Jag har en skip hop duo. Kan man fästa den på annat sätt än över styret med de tillhörande remmen? Såg nu på deluxen att man kan koppla fast den annorlunda...
  • Duntoffla
    martina78 skrev 2008-04-28 15:46:14 följande:
    Denna suktar iaf jag efter - en city chic....
    Najs! Vad stor den är!

Är det någon som har bild på hur de hänger sin Skip Hop Duo på Buggan? Får inte till det...
  • Duntoffla
    martina78 skrev 2008-04-28 15:52:09 följande:
    Ja jag undrar vad jag ska fylla den med klarar mig ju med en saddlebag till två barn Kanske kan stoppa Elias i väskan och så kan Linnéa åka bugga
    Haha...bra idé!
    martina78 skrev 2008-04-28 15:53:50 följande:
    Skulle sittdyna i frotté vara vettigt?? tänkte på sommaren efter ett dopp kanske... Kanske skulle vara skönt även i en cykelsadel, vad tror/tycker ni om det tjejer???
     Jag tycker att det verkar bra. Det suger ju upp lite om det blir svettigt i sommar
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-28 19:06:51 följande:
    det ska finnas bild i tråden någonstanns..hrmmbörja från insidan och häng ut-över...förstår du?
    Jag hittade nu de där remmarna inuti. Pinsamt...har haft väskan sen i julas och inte hittat dem förrän nu...
    Hur som helst så är den rätt hög väskan och idag fick jag hem min OiOi Hobo
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-29 07:17:40 följande:
    Duntoffla.... vilken hobo blev det? *nyfis* är du nöjd? biiiiild krävs såklart
    Angelinah skrev 2008-04-29 07:22:49 följande:
    Å vilken Hobo blev det nu då *nyfiken* å hur går projektet då? får du ihop det?
     Det blev Sand Maroccan. Bild i BT nu!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13