Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

mollan nu skrev 2008-04-16 09:36:48 följande:
    jag kunde söka på dpd.com när jag beställde. Men de verkar ha gjort om hemsidan.Jag kunde söka på postens hemida när paketet registrerats i sverige
     Såg nu att man kunde söka med engelska på Hollands sida. Det står att paketet är i Unna DE (?) Då kommer jag säkert kunna se det sen på Postens hemsida då. Spännande!
    SooJuicy skrev 2008-04-16 09:37:51 följande:
    Den gamla oranga? den är mer apelsinorange, mer gult i.
     Åh, vad snyggt! Finns det några ställen som fortfarande säljer den?
  • Duntoffla
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-16 09:48:03 följande:
    alltså den nya är mer neon orange och den gammla mer retro orange tycker jag!!! det är den jag vill ha den gammla men vet någon om den finns kvar i butik eller något sånt!!!
     Ok, så den nya är mer färgglad? Då är det den jag är ute efter med andra ord. Virrigt värre
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2008-04-15 22:04:26 följande:
    Beställde från Babytrader för ett par veckor sedan och betalade 6030:- för cameleon utan liggdel med leverans hem inburen i hallen -tycker det var ett bra pris!!
     Denna menar du nog...
  • Duntoffla
    3småttingar skrev 2008-04-16 10:50:16 följande:
    Är 6500 billigt för en 3 mån gammal Cam? Inga tillbehör.
     det måste det ju vara. En ny kostar ju 8700 i Sverige
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 20:41:51 följande:
    Men vem köper ett defekt chassi? why?Duntoffla... hääärligt fint färgval vad har du tänkt för filt och åkpåse?
     Visst är det? Funderar på orange eller gul åkpåse/filt. Vad tror du?. Fast frågan är om jag ska köpa ngn åkpåse nu. har en gammal att använda och snart är det ju sommar...
    Angelinah skrev 2008-04-17 20:43:35 följande:
    extra chassi tänkte jag ha det som.. men inte ett defekt för 1000 spänn, no way!!
    Tack! Ja, det var inte lätt och sambon var inte hemma.  Klädsen var asjobbig att få på. Vet inte om den sitter helt korrekt upptill. Klurigt att den bruna "extraklädseln" hade hål för selen lodrätt medan själva remmarna är fästa vågrätt. En sak jag undrar är dock de vita plupparna på hjulen. Ska de vara uppe eller nere?
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:13:28 följande:
    Nä köp ingen säger ju jag... jag har precis slängt upp min på vinden, funderar t o m på att sälja den... till hösten kommer ju måns att ha gått sen ett tag o åkpåse känns då överflödigt... Nu är det ju helt onödigt, varmt ute ju Nä satsa på en snygg filt ist tycker jag
     Ja, jag väntar nog. Vill jag ha en i höst så köper jag då. Har du något bra tips på webbutiker som säljer snygga filtar? är som sagt inne på gult eller orange.
    Angelinah skrev 2008-04-17 21:14:55 följande:
     Oj, citatet försvann! menar de "långa" räfflade sakerna bakom hjulen. tycker inte att det verkar låsas oavsett om de är nere eller uppe. Mycket att lära sig....
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-17 21:27:45 följande:
    jo då... de låses om du har småhjulen pekandes framåt å sen för upp de vita räfflade plupparna upp under chassit i de svarta plastens hålrum.. 
     Pratar vi samma sak? Måste kolla igen. Nu är det jobbigt med 2-våningshus
    Ms Clint skrev 2008-04-17 21:30:13 följande:
    Hittade en:www.happylina.se/index.php&osCsid=ed...
     Tack! De var jättefina. Hade dock tänkt mig lite mer pippigul. Starka färger. Men tack ändå!
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:39:57 följande:
    Duntoffla... ikea har ju orange filt, och en som är röd med orange prickar/orange med röda prickar... och sen finns det en orange på www.1klass.se
     Och jag som ska till IKEA imorgon. Kanske ska vänta och se hur den ser ut då.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13