Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

LillaMiss Piggy skrev 2008-04-19 12:41:09 följande:
    Ni som har beställt från Babytrader Hur lång tid fick ni vänta innan ni fick vagnen?? Jag beställde i fredags förra veckan. Blev ni aviserade innan?
    Jag beställde min på kvällen förra fredagen. Fick den i torsdags. De levererar hem om man är hemma (jag lyckades vara ute precis då så jag fick hämta ut den)
  • Duntoffla
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-19 16:58:03 följande:
    hmmm  jag har varit hemma hela dagarna den här veckan. Undrar om den kommer på måndag *hoppas hoppas* Ska till sjukhuset kl 13 om den kommer hoppas den kommer tidigt
     Min hade de försökt leverera 15.30. Men jag hann hämta ut den på företagsposten samma dag. Hade ju mitt kollinummer att se var den befann sig.
  • Duntoffla

Hur är Bugaboos parasoller? Funderar på ett sandfärgat men hur genomträngliga är dem för solen? Är det fodrat?

Och var kan man köpa clips att sätta på vagnen? Har för mig att jag såg någon länk någon gång...

• Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-21 08:41:02 följande:
    jag har en bild på uv-skyddet i mitt galleri det är en separat del som man fäster mellan sufletten och ramen Duntoffla... såg att det blev "kryp" FINT!
    Japp! Den var finare än jag trott. tack för tipset!
  • Duntoffla
    gbg77 skrev 2008-04-21 10:01:28 följande:
    är det från bilden du menar? isåfall så fäller jag upp handtaget när hjulen fortfarande är i bilen o sen liksom slänger upp framhjulen i luften fick det tipset av någon här inne o innan dess hade jag samma problem
    Aha! Det ska jag också testa. Tycker också att den varit lite klurig att fälla ut.
  • Duntoffla
    Lille Mammsen skrev 2008-04-21 10:38:40 följande:
    PS Fick höra att Bugaboo´s egna passar bäst på frog + gecko men passar OK på cam om man sätter möbeltassar på insidan!
     OK. Det var egentligen dem jag var ute efter. Kanske ska kolla på Simpleworld då. Vad blev det med rabatten?
  • Duntoffla
    Tiiina skrev 2008-04-21 15:58:14 följande:
    Vad använder ni för skötväskor, köpte en jättesnygg från Gaia&co i silver men den va ju asstor när ja fick hem den=(Tips någon=)
     Jag har än så länge kvar min Skip Hop och har fäst den med två karbinhakar på styret.
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-21 16:11:54 följande:
    oioi hobo har jag tycker den är kanon, stor men inte för stor, precis lagom till allt man behöver med en liten bäse iaf har bild i mitt galleri, dock med liggdelen då
     Den du har är skitsnygg! Men visst är den ganska dyr? Runt 1000-lappen?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13