Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-04-13 21:08:07 följande:
    Du betalar för frakten till posten, du får hem om posten är generösa och bjuder på det och du har tur.
    Unna skrev 2008-04-13 22:37:25 följande:
    Nämen nää... Hur menar du nu?När jag beställde från Babytrader kostade inte frakten något. Posten kom med paketet till dörren automatiskt, inget jag kunde bestämma över. Hade jag inte bett om paketets leveransnummer från babytrader hade jag inte kunnat följa leveransen på Postens hemsida, och då hade jag inte vetat att de varit förbi till mitt hus. För dagen efter kom en avi i brevlådan och jag hämtade ut den precis som man brukar göra med paket.
     OK. Ja, vi får väl se hur det blir i mitt fall då.
  • Duntoffla
    artan060914 skrev 2008-04-14 21:45:06 följande:
    Hej hejBättre sent än aldrig eller hur!?Nä jag har haft tur än så länge (peppar peppar) och har ett helt chassi.
     Absolut!

Jag hoppas verkligen att jag slipper böket med byten och så. Är din köpt i Holland också?
  • Duntoffla
    Unna skrev 2008-04-14 23:20:29 följande:
    Duntoffla,Jag beställde från Babytrader, mitt chassi verkade ok när jag testdrog i det, det är tillverkat nov-07. Men efter att ha läst hur andra har kontrollerat handtaget så har jag blivit lite osäker, för om jag drar mycket kraftigt och tar spjärn med foten på bakaxeln så glider handtaget litelite på ena sidan. Vet dock inte hur det är i verkligheten, har inget barn att testa med än, har bf 8 juli...
     OK. har inte riktigt koll på hur handtagen ser ut rent tekniskt. Får väl helt enkelt vänta på min vagn och testa. Jag har ju ett barn att testa med också. Även om man får nytt chassi så är det trist att det verkar vara rätt många med fel. Jaja, vi får se hur det verkar
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-04-15 21:59:59 följande:
    Nu har jag världens beslutsångerst.Har bestämt mej för grå bas, men vilken topp?Röd, denim eller sand?
     Shit vad svårt! Alla är ju snygga. Skulle nog ta sand eller denim tror jag. Och ev köpa en röd suflett senare. Tror jag...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-04-15 22:12:34 följande:
    Jo jag veeeet Känns som jag vill ha en lugn basfärg till en början, och sen köpa till lite färg efter humör
     Så tänkte jag också. Man kan ju försöka byta eller få tag på bara själva suflettyget i en annan färg sen eller sy eget. (jag ska försöka) Eller satsa på en färgglad åkpåse. Blir det från Kidzshop?
  • Duntoffla
    Angelinah- du som har lite koll på att sy egen suflett- hur mycket tyg går det åt ungefär? Tänkte ev köpa lite tyg på Ikea på fredag om jag hittar ngt kul
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-15 22:24:30 följande:
    Å jösses!! de va förra sommarn jag sydde min.. Mins baske mig inte.. Kan kolla upp de i morrn, ok?
     Det förstår jag. Du får gärna kolla innan fredag. Annars höftar jag. Det är ju rätt billigt där och annars får jag väl sy en liten väska till eller ngt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13