Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Emmies mamma skrev 2008-04-24 09:21:34 följande:
    Emmies mamma skrev 2008-04-23 15:04:05 följande: Jag puffar för min fråga från igår, vore tacksam för tips från er som är rutinerade...
     Jag har hört från andra här att OiOi hobo passar bra. Likaså Petunia pickle bottom.
  • Duntoffla

Kolla i Bildtråden där Haaannah lagt ut en bild åt mig på sin Oioi Hobo på en Cameleon

Emmies mamma skrev 2008-04-24 09:21:34 följande:
    Emmies mamma skrev 2008-04-23 15:04:05 följande: Jag puffar för min fråga från igår, vore tacksam för tips från er som är rutinerade...
    Mållgan skrev 2008-04-24 09:34:06 följande:
    Vill också (precis som Emmies mamma) veta vilken skötväska som passar bäst till Cameleon. Så man köper en bra en på en gång=)
  • Duntoffla
    sofie3 skrev 2008-04-24 21:37:03 följande:
    Va är en bältesmuff??
     Skulle tro att det som menas är ett skydd som man kan sätta över remmarna på selen så att det inte skaver mot barnet. Om du förstår vad jag menar? *luddigt svar*
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-25 22:08:20 följande:
    Nej, inga buggaprylar...jo såg förresten några skötväskor men inga parasoller eller mugghållare. Sen så finns det ju en röd gecko för 5500 kr.
     Ok. Då stannar jag nog hemma i solen istället
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-04-26 12:51:04 följande:
    Jag var på barnbutikens outlet nu, de hade fleece set för 700 kr, sen åkte vi till Simpleworld, där köpte jag en brun canvas istället.Inga parasoll kvar alls på simpleworld
     Åh, hade de fleece? Suck! Och jag som bestämde mig för att inte åka dit. Vet du om de hade gul fleece?
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-26 13:50:27 följande:
    §q Ledsen om du fattade beslutet tack vare mitt inlägg. Jag frågade om det fanns några Bugaboo tillbehör att köpa men hon sa nej. Kanske för att det var en Gecko jag köpte hrmm.
    Haha...det är lugnt! Jag orkade faktiskt inte åka in idag. Bor lite utanför
    Kajsan skrev 2008-04-26 13:39:18 följande:
    Nä, det hade de inte, men det fanns kvar på Simpleworld idag däremot.En tror jag.
     Ok. Jag får se om jag orkar åka in en annan dag och se om det finns kvar då. Håller på att sy en gul fleece-suflett. Vi får se hur det går 
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-26 16:25:34 följande:
    Hjäääälp,håller på att sätta ihop min Gecko och kan icke få på tyget  Det är precis som det där bandet är för kort. Ska försöka trä ringarna över en utstickande.....skruv men det bara går inte.Någon vänlig själ som kan råda mig!!??
    Jag hade samma problem. Gör som mamma 2003 skrev här nedan. Det tog ett tag och var lite bökigt.
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-26 17:19:13 följande:
    Stort tack, var rädd för att pajja vagnen ju ;) Nu nästa problem *iq fiskmås...nja oftast inte ;)*Hur ändrar man liggläge?Undrar om pruttan kommer finna sig i att inte kunna ligga plant när hon ska sova..hrmm
    Menar du på sittdelen? I så fall trycker du bara in de stora runda plupparna på varje sida. Eller är det inte samma på Geckon?
  • Duntoffla
    Emmsa skrev 2008-04-27 12:57:45 följande:
    hej jag har en son som blir 2 till sommaren och en lite drygt 3 åring hemma.. undrar om min 2 åring blir för stor för en cam?? är ju så sugen på en!!är de som säls på babytrader de med nya chassin tror ni??
    Kan inte svara på din första fråga om en Cam är för liten för din 2-åring. (min son är 7 månader) Däremot kan jag svara på den andra. Har nyss fått hem en vagn från Babytrader och det är med nya chassit dvs med "snäppen" vid höj/sänkningen av handtaget.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13