Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Azel skrev 2008-04-22 16:52:54 följande:
    Har ni fortfarande åkpåse i era vagnar? Om vilka kläder har ni på barnen nu om ni har den eller inte. Så svårt tycker jag, ganska kallt på morgonen men väldigt varmt på dagen.
     Jag har köpt en ny Bugga och har inte någon åkpåse till den (har förvisso en gammal som funkar) Använder inte någon nu. Bara filt över benen. I alla fall när det är sånt här väder. Min kille blir rätt varm fort. På överkroppen har jag body och lurvig fleecejacka.
  • Duntoffla
    Bellahhh skrev 2008-04-22 19:14:52 följande:
    En vill komma och köpa min gecko NU, men då får jag ju bära Noah till dagis imorgon :( Och då kan jag ju inte köpa från babytrader utan måste köpa den här..Vad hade ni gjort?
    Får du ett bra pris på den och du tror att du inte kommer få det sen så skulle jag sålt nu. Kan du inte låna ngn vagn av en kompis så länge?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-22 20:59:27 följande:
    Här har du bildförklaring på ett felaktigt chassi..
     Kalasbra beskrivning! Det är ordning och reda på dig
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-04-23 18:18:48 följande:
    Färgfråga!Har grå bas m en sand fleeceklädsel o åkpåse i sand. Sen har jag en offwhite klädsel oxå, samt en röd sommarsuflett. Hur gör man till sommaren? Har man åkpåsen då? Just nu, idag, har jag haft sand åkpåsen o röda sommarsufletten - inte snyggt! Men hade jag inte haft åkpåsen utan bara det grå bastyget hade det varit fint. Det funkar även om jag har vita toppen.Så - hur ska jag göra? Köpa en till åkpåse som funkar bättre till den röda sommarsufletten? Eller helt enkelt hitta en snygg röd filt att ha under sommaren?Till saken hör att jag ju har en Bee också, en som snart kommer ha blå suflett. Det skadar ju inte om ev ny åkpåse funkar där i också... fast jag har en svart suflett till den oxå så det går ju alltid att ha den o då funkar ju allt.I-landsproblem, men ni brukar alltid ha så goda råd när det gäller färgval o så...
    Jag skulle satsa på röd filt i sommar!
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-04-23 20:08:51 följande:
    Aha. Men jag har en bekant som kommer t Sverige i maj, tänkte kanske beställa lite till hans jobbadress så får han ta hem...
    Jamen då så! Kööööööp!
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-04-23 20:15:01 följande:
    Ja, eller hur? hm, undrar bara hur skrymmande saker han vill ta.... men en liten åkpåse eller toppklädsel utan kartonger kan väl inte vara för mkt???Ooops har varma smörgåsar i ugnen, håller visst på att glömma dem...
     Nej, det måste han väl kunna platta till eller rulla ihop?
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-04-23 20:59:59 följande:
    Åhå - så trevligt med den rean då!!! Måste man ju ta sig till!
     Ja, jag såg den också. undrar om de kommer sälja Bugga-prylar?
  • Duntoffla
    Haaaaannnah (blev nog för många a och n där )- Ot-fråga- var har du köpt din OiOi Hobo med svart mönster? Hittar bara den svartvita och andra på nätet. Har förvisso en Petunia på gång men det dröjer och jag vill nog ändå ha en större variant också.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13