Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Angelinah skrev 2008-04-15 22:27:54 följande:
    kollar i morrn.. har mönstret i garderoben liten väska e väl tjusigt
     Haha...ja, matchande skötväska och suflett. Glassigt värre!
    ängeln83 skrev 2008-04-15 22:28:45 följande:
    Detta vore väl coolt att sy en suflett av?!För oss som gillar ränder www.ikea.com/PIAimages/79607_PE203702_S3.jpg
     Hur menar du? Gillar ränder? Vi?   Vet ju att Smilla gjorde suflett av Katvig. Det var visserligen inte ränder men blev ju skitsnyggt.

Nåja, jag ska hejda mig. vagnen är inte här än ....
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-04-15 22:51:08 följande:
    Nu är vagnen beställd Grå bas med sand topp blev det till slut.Känns som en bra början, sen får det bli pimpning.Åååååh, va jag är glad.
     Grattis! bra val!
  • Duntoffla
    S a C skrev 2008-04-16 08:17:01 följande:
    Kapar din fråga, det går åt ca 2 meter tyg till en suflett.
    Tack för svaret! Då blir det nog lite tygshopping på fredag oavsett om vagnen kommit eller inte. Antar att du själv sytt? Är det med foder eller utan foder förresten?
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-04-16 08:19:00 följande:
    Tack för svaret! Då blir det nog lite tygshopping på fredag oavsett om vagnen kommit eller inte. Antar att du själv sytt? Är det med foder eller utan foder förresten?
    Kikade på dina bilder. Vilka fina sufletter! En annan fråga- är den oranga åkpåsen Bugaboos egna eller har du sytt den?
  • Duntoffla
    S a C skrev 2008-04-16 08:34:28 följande:
    Både in- och utsida om man säger, men det beror på om man ska ha samma tyg, annars en meter av varje.Ja, jag syr själv och "hjälper" andra.
     Ok. Bra att veta.
    S a C skrev 2008-04-16 08:35:23 följande:
    Tack!Det är "gamla" orangea åkpåsen.
     Finns det flera oranga?
  • Duntoffla
    S a C skrev 2008-04-16 08:46:10 följande:
    Om jag inte har fel, så byttes färgerna ut när canvastygerna kom?
     Ok. Skulle vilja ha en riktigt stark orange till min nya vagn. Får väl leta på Blocket efter en begagnad.
  • Duntoffla
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-16 09:15:33 följande:
    vet någon om det går att få tag på den gamla oranga åkpåsen, jag tycker inte om den nya och jag vill vara mellen brunt och en sådan!!!!
     Undrar samma sak Man får väl hoppas att ngn vill sälja sin.
    Vad är skillnaden på den gamla och nya? Är modellen olika?
  • Duntoffla
    mollan nu skrev 2008-04-16 09:23:35 följande:
    samma modell men olika nyans på färgen
     Är det samma material? Den gamla är mer "skrikig" färg va? Som jag vill ha den...

Finns gult förresten?
  • Duntoffla

Wiiiieee! Fick nu mitt trackingnummer på vagnen. Då måste det ju vara på väg.
    Ni som beställt från Babytrader- kunde ni söka på numret på Postens hemsida? Jag kan inte det utan ser bara på Hollands sida (fattar nada eftersom det är holländska)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13