Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

martina78 skrev 2008-04-16 22:43:29 följande:
    Kör min tös på 2,5 år och det är inga problem, de växer ju mer på längden än på bredden, tack och lov
    Åh, martina är du vaken! Hörrdu, jag har vägarna förbi Varberg imorgon, visst var det där du bodde? Skall inte bjuda in mig på fika , tänkte bara höra om var Bugaboo-butiken i stan finns? Är den värd ett besök?
  • Fröken Småland
    martina78 skrev 2008-04-17 08:04:42 följande:
    Ska tyvärr iväg idag men annars hade det varit väldigt kul att ses Bor iofs 1mil utanför Varberg men det är ju inte så farligt Babyhuset heter affären och ligger neråt Lassabacka vid Ica Hajen (tvärs över gatan)  om du vet vart den stormarknaden ligger...Inte så fasligt mycket Bugaboo skulle jag väl säga och de har inte haft dem så länge heller
    Det var ju en jättefräsch affär ni har i Varberg. De hade både brun och offwhite åkpåse hemma men kan ni tänka er, jag var stark och lät bli! Däremot råkade det slinka ner en solsufflett till Bee .
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-04-17 16:38:08 följande:
    Hej alla bugga lövers! Tänkte bara höra när ni bytte till sittdelen? Står ju att man ska vänta tills de är sex månader men min lilleman verkar redan sugen på att börja sitta.
    De flesta verkar ha bytt vid fyra-sex månader med några få undantag. Om han verkar vilja sitta så är han säkert redo.
  • Fröken Småland
    jule skrev 2008-04-17 18:12:25 följande:
    hm har du en bee? har jag missat detta !!! hursom vad tycker du då? *kram på dej*
    *long time no see*

Jajamän, köpte en Bee för tre månader sedan och har använt den två gånger . Så det var verkligen inte en dag för tidigt som jag köpte den *ironisk*

Jag tycker den är grym som sulky. Inte som enda vagn till en liten. Sugen?
  • Fröken Småland
    liar skrev 2008-04-18 11:17:37 följande:
    Hej,Läste i bloggen (www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html)att "GarantiMan har alltid 2 års garanti från Bugaboo. Garanti gäller bara den första köparen. Man har aldrig garanti på begagnad vagn. (int. lagar)"Stämmer det även om man skulle köpa en begagnad vagn på tex. Blocket.se?
    Det stämmer. Barnvagnsbranschen har bestämt att ha en sån regel .
  • Fröken Småland
    Bina skrev 2008-04-18 11:41:09 följande:
    Någon som har ett hum om var jag ser en livebild på röd bas och denim topp..gärna som sittvagn?
    Finns antagligen i bildtråden... Tror att jag har en kombo som liknar den i mitt galleri. Denim topp och bas men med röd sittdelstopp. Kolla gärna in .
  • Fröken Småland
    Angelinah skrev 2008-04-18 18:32:34 följande:
    Jupp!! hela kittet nytt!!  fick tom frågan om jag va nöjd med färgen jag har nu, annars får jag välja en annan
    Så skall det låta! Det var inga dåliga plåster på såren!
  • Fröken Småland
    skrutthumlan2 skrev 2008-04-21 16:50:19 följande:
    sofo- åh tack! kommer de komma i klarblått också? (eller tycker nästan att nya klarblåa färgen är turkosblå)
    Tyvärr finns det inte ens ett rykte om att det skall komma sommarsuffletter i andra färger än rött, svart, marinblått och sand .
  • Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2008-04-21 17:42:18 följande:
    Tyvärr finns det inte ens ett rykte om att det skall komma sommarsuffletter i andra färger än rött, svart, marinblått och sand .
    I canvas då alltså...
  • Fröken Småland

Martina78: Hur var det med den där billiga Ge-kås-ståbrädan, passade den till Bee? Funderar på att köpa en att ha bara på semestern så det behöver inte vara superpassform, bara man får dit den .

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13