Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Weklund skrev 2008-05-01 19:31:35 följande:
    finns pallen till ståbrädan på någon internet sida att beställa??
    Den heter Tiny Tot och finns att köpa hos www.babytrader.eu
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-01 19:34:44 följande:
    jaha har varit och visat upp vagnen som inte har fungerade bromsar samt bumperbaren är sönder....vet någon hur lång tid bugaboo brukar ta påsig att återkomma till butik när något är sönder?????köpte mugghållare i dag i alla fall, såååå bra äntligen slipper jag hålla kaffet i handen
    Hade de inte en bumperbar hemma? Jag tror det är ganska mycket upp till butiken hur de vill lösa kundens problem. Jag var t ex i en butik förra veckan och då stod det en Bee med tre hjul. Expediten såg att jag blev förvånad och kommenterade: Ja, ursäkta att det saknas ett hjul, det var en som hade fastnat med hjulet i en rulltrappa så vi tog ett på vår vagn så hon fick sin vagn hel igen. Snacka om att jag vände från att ha tänkt; "Shit vad billigt att ställa en halvtrasig vagn i butiken" till att tänka något helt annat .
  • Fröken Småland

Hörni, det går trögt med ståbrädeutredningen. Jag har fått ett (!) tips, om Buggyboard från Lascal. Är det någon som har erfarenhet av någon annan bräda? Finns ju massor t ex Brio, Emmaljunga och Teutonia. Själv skall jag prova en av märket Babyboom när jag kommer hem från min minisemester .

• Fröken Småland
    Tullis skrev 2008-05-02 10:21:55 följande:
    Hej! Jag tänkte bara hoppa in med en fråga; fleece eller canvas?Tacksam för svar!
    Jag tycker också att canvas är mycket snyggare. Men fleece har extremt fin passform och känns mysigt.
  • Fröken Småland
    leson76 skrev 2008-05-02 11:18:38 följande:
    Brios ståbrädor funkar inte alls. Misstänker att det är samma med Emmaljunga, Teutonia m.fl. då stången var ståbrädan klickas på är mycket smalare än Bugaboos.Jag tycker canvas är snyggare än fleece.
    Tack för feedback om ståbrädorna! Hoppas ni andra hänger på nu...
  • Fröken Småland
    Feffie skrev 2008-05-03 18:38:13 följande:
    Jag menar nog cameleon. Vilken är bäst? Vad kostar en bee?
    Kolla i TS, där finns adressen till en blogg med FAQ:s. Bee kostar 4.800:-.
  • Fröken Småland
    Liam o Engla skrev 2008-05-03 22:21:42 följande:
    tack för svaren ang. tvätta varukorgen. då ska jag komma ihåg att ta ur bottenplattan .annars så va det 30grader, lite tvättmedel men inget sköljmedel som gäller va?
    Jepp.
  • Fröken Småland
    jompa skrev 2008-05-05 13:39:43 följande:
    Hihihii ska kanske köpa Been men vill ju kolla om det blir billigare hos Babytrader. De har fraktfritt om man beställer för 600euro.
    Och missa inte rabatten på 50 euro!
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 16:58:20 följande:
    Är så grymt besviken  Beställde ett parasoll från kidzshop och valde orange eftersom min bugaboo åkpåse är orange och jag ville ha samma färger. Men det orangea parasollet är ju inte i närheten lika i färgen som åkpåsen. Ska det verkligen vara så när det är bugaboos egna märke? Kolla in vilken skillnad
    Parasollet är i nya orange och din åkpåse i gamla orange. Kontakta kidzshoppen så fixar de ett byte!
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-05 17:01:52 följande:
    hojta till om ni hör något om en transport väska ......letar!!!!
    Hmmm, det där är nog en efterlysning va? Big no no här i tråden. Anmäl ditt inlägg så du inte får trubbel .
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13