Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

madiecken skrev 2008-04-23 22:04:52 följande:
    Ingen som vill svara mig?? Undrade om man kunde ha Acta Graco Logico till Bugaboo...
    Ser att du fått svar från Ms Kanga redan . Men du kan alltid gå in i Shoegirls blogg och kolla in utredningen om bilstolsadaptrar.
  • Fröken Småland
    FPeng skrev 2008-04-24 12:30:10 följande:
    Betyder detta att Bugaboos egna skötväskor är dåliga?
    Det betyder att det är många som inte gillar dem... Men det finns de här i tråden som gillar dem skarpt. Så det beror på vem man frågar .
  • Fröken Småland
    medea08 skrev 2008-04-24 13:56:37 följande:
    Visst passar klädslarna till Cameleon hyfsat även på Frog?
    Jepp. Men det går även att få tag på nya Frogklädslar.
  • Fröken Småland
    Mawe123 skrev 2008-04-24 21:34:00 följande:
    Idag bytte jag från de toppenbra vinter hjulen till s-hjulen, och fy så besviken jag blev :(Väntade mig en lättstyrd supervagn, men den blev omöjlig att dra bakåt, skulle backa mellan ett par hyllor i affären och då strejkade s-hjulen och ställde sig på tvären, likadant när solen sken och jag för ett par meter tänkte att jag vänder vagnen och drar den istället, hopplöst s-hjulen på tvären och omöjligt att dra vagnen, stod och pratade med en kompis när liten vaknade och för att förlänga sovtiden så började jag dra vagnen lite fram och tillbaka medan jag pratade -inte ens det gick, s-hjulen vägrade samarbeta Har jag missat något, satt på dem fel, ställt in dem fel??Hoppas felet är mitt och inte vagnens för så här ska det väl inte vara, eller?Tacksam för hjälp från er vana bugga förare!!
    Det där låter skumt! Du har inte råkat trycka upp de vita plupparna som man trycker upp i själva "hjulhuset" när man låser swivelhjulen? Då kan de inte rotera fritt. Fast det låter långsökt... Kan du fixa en bild?
  • Fröken Småland
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    Prova att inboxa thj här på FL istället. Det är hon som har kidzshopen, men hon hänger nog mest här och låter familjen slita *skojar*. De brukar ha fästen hemma. Cameleons swivelhjul har ställbar fjädring, som du kan ändra i takt med att barnet (och ev last) blir tyngre. Inte nödvändigt om du frågar mig.

Förra veckan skröt jag med att jag var i en butik och klämde på både offwhite och brun (har haft våta drömmar om båda lääänge) men var stark och gick ut ur butiken utan något alls. Eller ja, en Bee-sufflett blev det men det räknas väl inte? Men jag skulle inte ha varit så högmodig, för idag kom rekylen! Resultat: en brun åkpåse, en vit åkpåse och en vit topp. Men jag lyckades faktiskt pruta lite, jag tog alla tre till kassan och sa: om jag köper alla tre, får jag halva priset på den ena då? Och det fick jag .
  • Fröken Småland
    titti76 skrev 2008-04-26 13:58:12 följande:
    halloj, någon som vet om Bee-åkpåsen passar i Cameleon?
    Den passar. Men den lilla fickan som gör att den sitter så bra på plats saknas på Bee-åkpåsen.
  • Fröken Småland

Du är inte ensam om att ha problem med detta! Du måste ta av ramen och lägga den på sidan, sätt ett kni i ramen så den sviktar ner lite och sen är du snabb som ögat och trär på öglan på plutten. Stark, seg och snabb alltså!

• Fröken Småland
    trullsa skrev 2008-04-26 18:34:16 följande:
    Nya bilder på min ny pimpade gecko i mitt galleri,men det verkar som ingen kan se mina bilder i galleriet.Hur gör jag?
    Du måste ange på varje bild vem som får se den. T ex alla inloggade eller bara du.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13