Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Bina skrev 2008-05-15 09:44:24 följande:
    Hej tjejer... sitter just och pratar med en vän om Bugaboo... har babytrader fortfarande 500:- i present när man reggar sig?
    Har inte hört något annat .
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-15 10:45:55 följande:
    med att regnskyddet blir blött?
    *skrattar så ungen vaknar*

Azel: Det har i alla fall inte jag hört något om här i tråden tidigare.
  • Fröken Småland
    regret skrev 2008-05-15 12:40:15 följande:
    Lourdes och Mamma2003: Tack! Nu ska jag skriva upp det så jag slipper fråga igen! :) Funkar ståbrädan till Bee förresten? Och kan man ha en nyfödd i Bee´n?
    Bee har en egen ståbräda så den till Cameleon, Frog och Gecko passar inte . Man kan ha en nyfödd i Bee men personligen tycker jag att det är en sulky som passar bättre för kortare resor och större barn. Men flera här i tråden har den till sina spädisar och tycker att det funkar jättebra. Finns ett babynest att köpa till (som en liten mjuklift fast utan remmar) så det blir lite mera skyddat och ombonat.
  • Fröken Småland
    Finasteunge skrev 2008-05-15 16:35:23 följande:
    joo det har dom. Men då ska man ha skickat in det lilla grantikortet till bugaboo
    Nej, det stämmer inte. Man skall alltid reklamera hos den återförsäljare där man köpt sin vara.
  • Fröken Småland
    Hs Bobbo skrev 2008-05-15 19:32:42 följande:
    Vilka bagclips var det? Jag har jujubes på Cammen o tänkte prova dem på Been men om du redan gjort det så slipper ju jag...
    Det var Bugaboos egna bagclips.
  • Fröken Småland
    Yemaya skrev 2008-05-15 19:50:30 följande:
    Nu har Bugaboo sagt till våran återförsäljare i Holland att vi kan gå vart som helst med vårt chassi. Dom lovar att skicka en ny oavsett vart vi befinner oss.
    Men vad härligt! Så där skulle det alltid funka!
  • Fröken Småland

Trullsa: Jag har läst någonstans om Bee:s egen ståbräda, det är jag 100 på, men kan inte hitta det nu tyvärr .

Någon annan som vet mera?

• Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2008-05-16 14:49:08 följande:
    Någon här som har en sandbas med denim sittdel och suflett på bild?
    Shoegirl har.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13